Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Enda ei helg der JEG sitter hjemme fordi vi ikke har barnevakt... Nesten så jeg har lyst og flytte hjem slik at jeg kan ha barnevakt innimellom slik at det går ann og finne på ting sammen. Blææh dritt dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Du sitter hjemme? Hva, stiker gubben din ut på alt mulig rart og lar deg sitte igjen? Da er det bare en ting å gjøre, da får du stikke ut også får han sitte igjen.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 1. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2007 Ja Wenche vær barnevakta mi Hufsemor: det er ikke så ofte han er ute og er sånn egentlig min egen feil for jeg som sa han kunne dra ut i helga (da mine planer ikke ble noe av) jeg kan gå ut igrun når jeg vil men jeg vil gå ut sammen med han for engangs skyld. Vi har ikke gjort noe sammen siden mars 2006!!!!!!!!!
WP-TLogPeanut Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 MARS 2006??? det er altfor lenge siden,dere må være kjærster og Bare sett opp ei reiseseng til TL så kommer vi og barnvakter hihi
Gjest Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 Vet hvordan det er,vi har ikke gjort noe sammen alene siden vi fikk småen for over tre år siden.Dårlig med barnevakt her også,og hvertfall etter vi fikk nr 2. Trøster oss med at når de nærmer seg konfirmasjonsalderen er de så store at de klarer seg selv noen timer så vi kan gå og se en film og spise middag ute! ;-)
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 1. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. september 2007 Om vi skal vente til hu er komfirmert så har hun nok ikke en mamma og en pappa som bor sammen mere. Forholdet her holder på og ryke så og finne på noe sammen er vell et siste desperat forsøk på og holde det sammen.
Gjest Skrevet 1. september 2007 #8 Skrevet 1. september 2007 Ja,da stiller det seg litt annerledes. Kjenner dere ingen som har litt større barn som kan være fast barnevakt?
Monajenten Skrevet 1. september 2007 #9 Skrevet 1. september 2007 Syns i grunnen det er litt dårlig gjort av kjæresten din å dra på byn hvis dere sliter i forholdet og egentlig trenger tid sammen..
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 1. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 1. september 2007 Nei er akkurat det, de jeg kjenner her i tr.heim har egne barn og vil ikke begynne og spørre dem om og passe Amalie (hu er ikke enkleste ungen og ha med og gjøre til tider), venna til sambo stoler jeg ikke på, de kan finne på og ha fest her mens vi er ute og faktisk bare dra fra Amalie fordi dem ikke gidder mere (veldig umodne med andre ord). Ikke har vi familie her hellersom kan passe.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 1. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 1. september 2007 Tingen er jo at han synes vi har det fint som i har det,er jeg som ikke har det noe bra slik som ting ernå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå