Hera83 Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Jeg tok akkurat en eggløsningstest nå, har IKM neste helg. Det kom fram en strek, men den var ikke like sterk som kontrollstreken. Noen som har vært borti det og vært gravid?? Må være forsiktig med å få et for stort håp her..
Gjest Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Det er nok for tidlig å teste, du må nok vente nærmere neste helg, men jeg mener å huske at teststreken må være like sterk eller sterkere for at den skal være positiv. Les mer på www.pernille.info
Hera83 Skrevet 1. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2007 Ja, du har nok helt rett! Man blir så merkelig i hodet av denne prøvinga..
Gjest Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Jeg fikk positiv El-tester noen dager før positiv grav-test, men tror ikke du burde stole på de. Fort gjort at de gir falsk utslag - og da blir du bare enda mer trist om mensen skulle dukke opp. Lykke til!
Hera83 Skrevet 1. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2007 Tusen takk for svar! Jeg bør nok vente til nærmere helga, da er det mulig å stole på disse testene..
Trultemora er presseklar!! Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 Bruk vanlig graviditetstest du!! EL-tester skal egentlig ikke slå ut på graviditet! For de tester 2 forskjellige hormoner!
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 EL test slår ut på både ELhormonet og grav.hormonet, mens graviditetstester derimot, slår bare ut på graviditetshormonet HCG. Men jeg vil jo råde deg til å vente til nærmere IKM før du stoler på noen test, er jo veeldig tidlig enda. Det kan jo faktisk være en forsinket EL også..?! Jeg fikk positive tester med ELtester, men det var 2 dager før IKM. Og har testet nå i 2.tri også (testoman;)) men streken er fortsatt ikke så sterk som kontrollstreken! Så man kan bruke ELtester, men det er jo vanskeligere å tolke, fordi de faktisk registrere to hormoner. Men vis du er helt sikker på at EL er over?? Lykke til, håper du får utslag om en ukes tid også
Hera83 Skrevet 2. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. september 2007 Jeg er ganske så sikker på at EL er over ja. Fikk positiv el-test 23.august. 7 dager etter den fikk jeg en liten blødning som kanskje kan tolkes som festeblødning. Men siden det er såpass sjelden at man får det blir jeg litt usikker på om det faktisk var det. Jeg får teste nærmere neste helg, da får jeg nok vite. Men takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå