Gå til innhold

Håpar å kan melde meg på her snart.:)


steinbukkjente '85:)

Anbefalte innlegg

eg vil eg vil!!!!:) hadde vært så koselig med et mai barn... Har Ikm i slutten av veka, så d er lov å håpa:) Ingenting hadde vore betre enn å testa positivt til helga.. Kryssa fingrane for meg sjølv og andre som spiren ikkje sitter for enda:) LYKKE TIL... Og til alle som har testa positivt, GRATULERA! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

samma seie eg.. berre d hadde gått litt fortare;) hehe.. utolmodige me e! ;)

Takk, og lykke til t deg og.. Lenge har du prøvd da? Er d din første unge?

Klem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begynte å prøve forrige måned. Men har en mistanke om at vi begynte for sent i perioden å prøve. Har vært flinke denne gang, for å si det sånn. Så krysser fingre og tær! Har ei tulle på 2,5 år fra før.Hun var ikke "planlagt", så håper det går like lett nå. Kan teste om en ukes tid. Hva med deg? Prøvd lenge? Du får si fra når testen er tatt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg på denne linken.. Jeg VIL også være med i maiklubben. Har en sterk følelse av at det har klaffet denne gangen, men vi får se til helgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her vil jeg også være :) jeg ska ta en test til helgen. krysser fingra for at det er en liten spire der og at den sitter denne gang, etter 2 ma og 1 sa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpa det går lika lett for dikka denna gangen da:) Me ha prøvd sidan i juni, men prøvde ikkje så hardt i sommar, men denna md har vi prøvd skikkeleg;) Så håpar virkeleg at d klaffar, men har ingen god følelse enda da, sjølv om mensen ikkje er komt til no.. Kjekt men ein til når den andre er 2, 5 år da, koseleg:)

 

Håpar det klaffar for oss alle no da, ein mai baby hadde vore perfekt;) Alle må gje ein lyd frå seg når dei har testa;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har tatt testen? Testa positivt i dag, jeg. Så nå er jeg strålende fornøyd! Har hatt mine mistanker, men kvalme døgnet rundt i en uke, og "lekk" i puppene. Men herregud, så deilig!!

 

Er nysgjerrig på steinbukkejenta nå, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) GRATULERA SÅ MYKJE:) So koseleg:) kan tenka meg du e glad no ja..

 

eg har ikkje tatt noko test enda, har rekna litt feil på syklusen min, den er ikkje heilt komt i rett bane etter eg slutta på p-pilla.. så eg hadde ikm på søndag (28 dagar) , men forrige mnd gjekk d langt over 30 daga før mensen kom igjen..så eg må nok berre venta i spenning, men har ingen symptomer på å vera gravid, så eg trur nok ikkje d ha klaffa for meg denna gangen!

 

Men i allefall til Malia79, GRATULERA:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det... Du får gi lyd hvordan det går etterhvert da. Blir spennende å se hvilken terminklubb du havner i - lykke til uansett. Og ja, gjett om jeg er fornøyd GLIIS!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...