chrisallic Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Savnet dere!Har ikke vært så mye på dib i det siste pga liten tid og ferie.Håper det går bra med deg og lille tuppa. Hilsen chrisallic
WP-TLogPeanut Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Har ikke vært så mye på dib jeg heller,men litt de siste dagene Savnet dere og vettu,så kommer alltid tilbake hehe Håper dere hadde en fin ferie Jeg og TL har det bare bra,hun har begynt i bhg 50% og stortrives. Klemmer fra
chrisallic Skrevet 1. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2007 Er og har vært en liten tur innom dib innimellom men har hatt det veldig travelt. Hadde superduper ferie,1 uke til mallorca virkelig til å anbefale(lurer på hvor ferien går neste år,ånei).Gav opp norge pga stygt vær.Håper dere har hatt en fin ferie også. Så bra at det går bra i bhg og at tuppa trives.Broremann har begynt på skolen,så plutselig har mammaen blitt veldig gammel,men det er ennå en del år til det er snuppa sin tur til å begynne på skolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå