Gå til innhold

Wenchepia og tonelisetuppa


Anbefalte innlegg

Skrevet

Savnet dere!Har ikke vært så mye på dib i det siste pga liten tid og ferie.Håper det går bra med deg og lille tuppa.

Hilsen chrisallic

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke vært så mye på dib jeg heller,men litt de siste dagene :)

Savnet dere og vettu,så kommer alltid tilbake hehe :D

 

Håper dere hadde en fin ferie :D

Jeg og TL har det bare bra,hun har begynt i bhg 50% og stortrives.

 

Klemmer fra

Skrevet

Er og har vært en liten tur innom dib innimellom men har hatt det veldig travelt.

Hadde superduper ferie,1 uke til mallorca virkelig til å anbefale(lurer på hvor ferien går neste år,ånei).Gav opp norge pga stygt vær.Håper dere har hatt en fin ferie også.

Så bra at det går bra i bhg og at tuppa trives.Broremann har begynt på skolen,så plutselig har mammaen blitt veldig gammel,men det er ennå en del år til det er snuppa sin tur til å begynne på skolen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...