Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 På aleneforeldre siden har noen tilbudt seg avlastning til småbarnsforeldre. Personlig synes jeg tilbudet er veldig bra! Hadde kanskje hatt lyst til å benytte meg av det, men de bor dessverre ikke i mitt område. Hva bør man uansett passe på hvis man skal inngå sånne avtaler?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Er nok mange som hadde hatt godt av litt hjelp innimellom, uten at det på noen måte trenger å bety at man er en dårlig forelder eller ikke takler foreldrerollen. Jeg vet med meg selv i alle fall at jeg synes det er godt å ha litt tid bare for meg selv innimellom. Tror det er viktig å møte personen og få ett inntrykk selv av dem/den selv? Som regel kan magefølelsen si mye. Se hvordan de håndterer barnet når du er tilstede og se at de kan sine "saker". Kanskje de har noen referanser av noe slag som man kan sjekke ut? Se hvordan hjemmet de skal oppholde seg i ser ut (hvis de ikke skal være hjemme hos dere eller bare på trilletur) kan være en idé?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Blir takknemelig om flere har innspill. Tror jeg har kommet i kontakt med ei grei jente nå, men lurer på hva man bør forsikre seg om? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå