Gjest Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Vi overtok nyhuset i dag og i sted spurte mannen min om det var toalett på badet vårt (eget bad tilknyttet foreldresoverommet). Ja, jo... NEI! Det er ikke det jo! Toaletter er jo en selvfølge, så vi så liksom ikke etter det, om dere skjønner... Det er et toalett i gangen i huset, men det skulle liksom være gjestetoalett. Og ungene har jo toalett på badet sitt, men vi vil jammen meg ha toalett inne på vårt bad også! Eller, kanskje det er et toalett der likevel, gjemt bak døra. Men tror ikke det... Noen som vet hva det koster å få opp et toalett på badet? Jeg skal ha mitt eget dass! *ler*
mayaya Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 *fnis* sånt man ikke tenker på, det.... Tenk, vi bruker mer tid på å kjøpe kaffetrakter enn hus, nesten.... :-p
Gjest Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Haha, vi så et bad, med dusj og vask og skap og alt det andre som hørte til. Tenkte ikke på doen, nei... Er jo flere toaletter rundt om i huset. men ville jo gjerne ha et "eget" og da inne på badet vårt! Men kaaanskje doen står så gjemt bak døra at vi ikke så det?? *håper*
~sjiraff~ Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 *ler* Tenk å lage et bad uten do da.. det er jo helt på trynet!
Gjest Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Ikke sant?! Vi skal ut der i morgen for å vise det til ungene og resten av familien, så da skal jeg se gruuundig etter doen. Kan jo hende vi har oversett den? Hvis det faktisk ikke er do der, så skal jeg kontakte en rørlegger, for do vil jeg ha!
mayaya Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 var det skoskap i gangen da? ingen hus bør være uten skoskap! :-p
Gjest Skrevet 1. september 2007 #7 Skrevet 1. september 2007 Nope, men det skaffes enkelt og greit på Ikea, verre med doen:p
mayaya Skrevet 1. september 2007 #8 Skrevet 1. september 2007 Næææh, de må være innebygd vettu!!! Selv om våre lekre, pene og enkle-å-bygge- skap er helt herrlige da! Jah, jobber på den avd på ikea jeg sjø...
Gjest Skrevet 1. september 2007 #9 Skrevet 1. september 2007 Hehe, da kommer jeg nok innom deg i håp om å finne det perfekte skoskapet. Kjenner du noen dyktige rørleggere som kan skaffe meg doet mitt?
mayaya Skrevet 1. september 2007 #10 Skrevet 1. september 2007 Jadda, klart det! Men først må du jo sjekke om vi selger noen sammenleggbare da :-p Nei, god natt
Gjest Skrevet 1. september 2007 #11 Skrevet 1. september 2007 Har stor bil, så samme størrelsen på dem, de går i bilen uansett og gangen i huset er romslig;-) Size does matter! God natt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå