Gå til innhold

byebye jenter, nå stikker jeg=)


Anbefalte innlegg

Skrevet

men ikke lenger enn over til 3.trimester=)

hadde virkelig trodd 2. trimester skulle bli laaaaangt, men neida, tiden har gått fryktelig for, skumme fort egentlig...

tanker om at det ikke er SÅ lenge igjen til fødselen skremmer meg litt, prøver å skyve det framover å ikke tenke på det, men må vel snart innse at jeg komme ikke foruten=)

 

lykke til videre jenter, dere har vært supre, så deilig å ha noen å dele problemer, spørsmål og glede/sorg med=)

 

mange klemmer fra Storken Airline og lille-babyen i magen=)

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...