-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 men ikke lenger enn over til 3.trimester=) hadde virkelig trodd 2. trimester skulle bli laaaaangt, men neida, tiden har gått fryktelig for, skumme fort egentlig... tanker om at det ikke er SÅ lenge igjen til fødselen skremmer meg litt, prøver å skyve det framover å ikke tenke på det, men må vel snart innse at jeg komme ikke foruten=) lykke til videre jenter, dere har vært supre, så deilig å ha noen å dele problemer, spørsmål og glede/sorg med=) mange klemmer fra Storken Airline og lille-babyen i magen=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå