Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Noen som har prøvd og kan fortelle hva som er bra/ikke bra med den?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Har ikke prøvd, men kjenner noen som er veldig fornøyde, så det blir en slik en på meg. Slipper å være redd for å sovne når jeg har ammet og gubben kan ta ungen over i sengen sin. Han har en smule bedre sovehjerte enn meg......
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Har vurdert en sånn pga praktisk å ha i sengen, siden man ikke kan legge seg over ungen, samt at det er lett å løfte oppi babysengen etter amming. Men jeg lurer på om ikke det blir mye melkesøl i den? I alle fall ble det mye søl i dobbeltsengen når jeg ammet der, og det lukter ikke særlig godt.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Jeg som startet tråden har akkurat kjøpt brukt av noen bekjente. Den er vaskbar, har tett bunn og de hadde valgt å ha tisselaken/kladd i den i tillegg. De hadde kjøpt sin etter en mnd. etter at babyen var født og det gjorde at begge foreldrene sov bedre.
Mammare Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Jeg vurderer også å kjøpe, men har ikke bestemt meg helt.. Ser dere for dere å legge babyen rett oppi, eller legge noe under? Virker jo litt vanskelig med laken e.l. ettersom man bretter opp kantene...??
Phantom´ Skrevet 28. februar 2008 #7 Skrevet 28. februar 2008 Kan ven bare brette en flanellsbleie og ha under overkroppen til babyen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå