Silja FullFres McQueen Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Er det ikke vanlig at brudeparet kjøper inn alt av drikke da, og lager en bar? Hvor vanlig er det at gjestene må ta med medbrakt? Må jo bli et helsinkes til rot da, hvis alle tar med ei kasse øl hver, hvor skal de sette de hen lixom.. Ved føttene sine..? =P
mayaya Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Fri bar eller kjøpe-bar, er vel vanlig.... Har aldri tatt med selv nei..
♡ Rødhette ♡ Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Har aldri vært i et bryllup hvor man selv må ha med drikke..=)
Gjest Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Det er litt forskjellig. Vi hadde bar hvor gjestene kunne kjøpe drikke hvis de ville. Gjestene kan da ikke forvente at brudeparet skal selge bilen eller huset bare for å ha råd til å gifte seg:)
Silja FullFres McQueen Skrevet 1. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2007 Nei, jeg forventer jo ikke det heller.. Syntes bare det var litt rart.. Gjør ikke meg noe, jeg bare lurer på hvor folket skal plassere alt sitt medbrakte.. Hehe. Ser for meg ei skikkelig "hjemmefest"... ;p
~sjiraff~ Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 MEdbragt har jeg aldri hørt om i et bryllup, da er det bedre med en betal-bar synes jeg. Mer stil!
Silja FullFres McQueen Skrevet 1. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. september 2007 Ja, ikke sant... Betal-bar er jo helt greit, da får de jo tilbake de utleggene de har hatt for drikken... Men men... Vil de nå ha det slik så.. =)
Gjest Skrevet 1. september 2007 #9 Skrevet 1. september 2007 Nei egentlig ikke. Det koster jo for bartenderen da.. Nå vet jeg lite om budskjettet men antageligvis er det lite å skryte av..Synes du skal prøve å være positiv til det.. Da VET du at de har det du liker....
Silja FullFres McQueen Skrevet 1. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 1. september 2007 Misforstå meg ikke, jeg syns ikke det er en negativ ting altså.. =) Det gjør meg ingenting sånn sett. Jeg bare stusset litt over det... Det er alt. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå