Gå til innhold

Hvis du har Teutonia Spirit S3 se her litt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille prins er nå 3 måneder og vi bruker fashion bagen, men om et par måneder er den for liten og hva i huleste gjør jeg da?

Kan jeg legge han i vinterpose i sportsdelen? Eller må jeg kjøpe en softbag?

Tenker å kjøpe Odenwälder lammy XL posen, holder det at han ligger i den rett på sportsdelen, eller vil det bli for hardt?

Nå er jeg helt rådvill her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maja er nå 5 mnd og jeg har brukt sportsdelen i 1 mnd alt, den kan jo legges helt ned... Hun ligger foreløpig bare på et stort pledd som jeg har brettet noen ganger, blir ikke for hardt i det hele tatt. Putter i posen når det blir kjøligere...

Skrevet

Ok, det er sånn jeg tenker også, for underlagt i vogna er faktisk ikke så hardt, som f.eks på Y2K-vogna...

Han har jo snart vokst ut av bagen vet du - tiden flyr!

Skrevet

Ja, jeg vet..... Snuppa nektet å ligge i bagen hun, bare skrek og ville sitte på armen istedet, og det funker jo ikke i lengden, hehe...

Skrevet

Ja de vet å si fra hihi!

Har du tenkt noe på hva slags pose du skal ha i sportsdelen forresten?

Jeg har bestemt meg for Odenwälder Lammy, regner med den passer greit i vogna.

Skrevet

Kjøpte en Ticket to heaven før hun ble født, som hun aldri har brukt. Får se om den passer :o)

Skrevet

Vi har odenwalder "bamse" posen, men min er nå snart 10mnd, men det går fint å bruke den for en mindre baby også, bare at jeg hadde kanskje heller foretrukket en softbag, så lammeskinn under og dundyne over også lokket til softbaggen på toppen av der igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...