Gå til innhold

Maxi Cosi CabrioFix

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og tenker på bilstol, og liker denne stolen (med base) kjempegodt!!

Lurer på om jeg skal bestille fra Tyskland, men har jo ikke sjekket priser her til lands enda... Noen som vet hvor mye den posen til stolen koster? Vinterposen, fotposen eller hva den nå heter på norsk...

Og vet noen hva denne koster i Sverige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fotposen koster 349 ca..:)

Bilstolen koster vel rundt 1300 tror jeg, og det gjør vel basen også.. Tror prisene varierer litt etter hvor man kjøper de..

Skrevet

Toppers, tusen takk for svar! :-)

Er inne på en tysk side nå, der får man stolen, basen og fotpose til 227 euro, noe som tilsvarer ca 1800kr (inkl frakt)... I tillegg kommer norsk mva på 25%, så det er jo egentlig kjempe-billig da!! :-)

Skrevet

Nei, det var slettes ikke dyrt. Har maxi-cosi bilstol uten base jeg da, men synes det fungerer like godt. Men var ikke noe som het base da jeg kjøpte bilstolen for ca 2 år siden. Posen kjøpte jeg nå til andremann. Å det ser så godt ut å sitte i stolen med den i. Selv om jeg ikke har fått prøvd det ut med en baby oppi. Jeg sverger til Maxi-Cosi

Lykke til!

Tror nok at du kommer til å bli fornøyd.

Skrevet

Hei. Vi har akurat fått maxi cosi bilsete med den cabrio fixen! Er superfornøyd, gleder meg til å bruke den. Men, dyr ja...derfor leier vi, helt nytt, for 1600 kr i 8 mnd, deretter kr 200 i mnd.Men, de fleste bruker ikke sete så lenge, så har vi et større sete fra storebror vi skal bruke. Slipper iallefall å legge ut 3200 for alt nå, deilig.

Å importere fra Tyskland hørtes jo suverent ut, jeg har desverre ingen erfaring med det.

Men, den posen du snakket om, hva er det? Er det enn sånn pose som passer til sete, med huller i til sikkerhetsbelte?

Hvor får jeg kjøpt det hen?

Skrevet

På Barnas Hus i Trondheim så koster dette bilsetet kr.1600 og basen koster kr.1600! Hvis du kjøper begge to så får du avslag på kr.600 på bilsetet slik at det blir kr.2600 til sammen.

Husker ikke hva bilseteposene koster...

Skrevet

Er det fra denne siden du lurer på om du skal bestille:

Ping Pong for girls and boys ?

Jeg har bestilt det der, med base og pose, og det ble ca. 1800,- Har ikke fått det ennå, så jeg kan verken anbefale eller ikke anbefale

ennå :-)

Skrevet

AurorasMamma med bøllefrø!

Hvilken nettside bestiller du fra?

Skrevet

Er litt treig til å svare jeg da,var heldig å fikk sove leeeeeenge i dag! :-)

Den posen er en sånn dun(?)pose som du legger oppi bilstolen, med hull til beltet!

Regner med du får kjøpt den der du kjøper bilstolen, jeg vet at exit har her i byen! :-)

Skrevet

Jeg tenkte å bestille fra www.kidsroom.de, fant nettsiden tilfeldigvis da jeg googla maxicosi! :-)

Hvordan var det med betalingen på ping pong? Om jeg forhåndsbetalte hos kidsroom fikk jeg 5% rabatt... Men synes det er litt skummelt, har ikke hørt noen andre som har kjøpt gjennom kidsroom!

Skrevet

www.kidsroom.de! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...