lifa og Eline Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Jeg prøver å få inn noen linker på bloggen min kan jeg få lov å legge enlink til deres blogger? Trolltussa har du fått prøvd maken du kjøpte?
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 bare si fra hvis du vil bytta adresse med meg, vil gjerne få flere på min blogg også.. Trolltussa også.. =)
FruDart Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Klart det. Da tar jeg meg den friheten og legger til dere også ;-)
Trollet73 Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Ja, dere kan gjerne få linke, men bloggen min er ikke så veldig oppdatert for tiden. Akkurat nå er jeg veldig opptatt med scrappestafetten på scrapping.no
lifa og Eline Skrevet 2. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2007 Takk skal dere ha. Det vil jo være slik at de er litt opp og ned på oppdateringer på hobbyblogger ettersom det tar litt tid å lage ting også. Men Trolltussa vi får kanskje se litt av staffettbidragene på din da etterhvert?
Trollet73 Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Ja, de kommer.... Akkurat nå er jeg ferdig med to stk. Er det flere av dere som er med på scrappestafetten, eller? (Vet at Snuppelure74 er)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå