Lillespireengangtil Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 I dag skulle jeg legge sønnen min i vogna for en dupp,og for at føttene ikke skulle henge rett ned så tok jeg opp fotbrettet littegrann,men da ble han liggende med føttene bøyd! Er det noen som har erfaring med vogner som evt er litt lengre?Kan vel ikke være særlig behagelig å ligge verken med bøyde eller hengende føtter.(Han er snart 1,5 år)
Jewel m/jente får gutt Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Vet at både TFK og Easywalker er lange. Ulempen med Easywalker er at du ikke kan heve fotbrettet, det kan du på TFK. Hvilken vogn er det du har?
Lillespireengangtil Skrevet 1. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2007 Glemte å nevne at jeg ikke vil ha 3hjuling, skikkelig dårlig erfaring med de..Den vogna jeg har nå er en fra babybest..Kombivogn,skikkelig tung og ekkel er den også
Jewel m/jente får gutt Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 OK. Da har du f.eks Simo vognene. De er gode og lange. Kombivogn, litt stor og tung, men en ålreit vogn hvis man skal ha 4 hjul.
Galskapens overhode Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 Sverger til Easywalker jeg da. Har lang jente og hun kunen bruke den helt til hun sluttet med luren da hun var 3 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå