Gå til innhold

Kjøper dere klær hver måned?

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

Jeg tror jeg kjøper utrolig lite klær for når jeg tenker etter var det siste plagget jeg kjøpte to t shirts i mai. lille jenten min får stadig klær av svigermor, så hun har jeg ikke brukt klespenger på i det hele tatt på månedsvis. Mannen min fikk seg noen nye dressbukser i juli..

Ellers lurer jeg nå veldig på hva "normalen" er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, gjør nok det :o

Ikke så mye til meg selv da, men til lille:)

Skrevet

Jepp...flere ganger hver måned og det,hehe.. Uff.. burde skjerpa meg :o

Skrevet

Nå som vi tjener ganske bra, så ja, jeg kjøper meg nok klær hver måned. Når vi var fattige studenter var det veldig sjeldent, som regel bare når jeg fikk penger hos svigermor som var øremerket klær til meg. :o)

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

Men får dere ikke utrolig mye liggende da, som ikke blir brukt igjen? Jeg mener, blir ikke kleshaugen større for hvert år som går? Eller rydder dere ut av skapene før hver "sesong"? Jeg gjør det, men likevel har vi sykt mye vi ikke bruker.

Skrevet

Ja... masse... men bare til mini.. meg selv er det verre med... :P

Skrevet

TL vokser jo utav klærne sine hele tiden,så det er ikke noe problem...

Rydder ikke i mine egne klær før hver sesong nei...hehe... er ikke mye system i klesrotet :P

Skrevet

Jeg rydder etter hver sesong, kjøper ikke dyre klær, så mye blir jo utvasket og stygt etter en sesong. Det jeg ikke bruker kvitter jeg meg med.

Skrevet

De siste tre dagene har jeg kjøpt to bodyer, ei strømpebukse, ull-longs, votter, tykk lue, tøfler og 4 smekker til lille. Det blir en del innkjøp når pengene nettopp har kommet inn, senere i måneden avtar det en del. Til meg blir det nok noe stort sett hver måned, men kun praktiske klær jeg virkelig trenger, siden jeg ennå skal ned noen kg. Samboer har fått nye jeans hos meg siden han har bursdag snart, og har revet hull i et par gamle med den feite (fantastisk fine) ræva si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...