Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Kan dere eventuelt legge det ut på skravlesiden, da jeg veldig gjerne vil være anonym om et sårt tema? http://www.dinbaby.com/forum/thread/10257929
KaMa Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Hvorfor lurer du? Hva for respons vil du ha? Antar linken din er til innlegget litt nedenfor her, om mann som røyker ett par ganger i mnd.
Eat sardines and die Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Jeg har ikke så mye erfaring med hasj annet enn at jeg er imot det. Det merkelige er at jeg ikke helt vet hvorfor. Jeg vil tro det er mer vanedannende og skadelig for både seg sev og miljøet å røyke fast 20-30 sigaretter pr dag enn å ta seg en liten joint i ny og ne. Så har vi det faktum at det er ulovlig da. Kan det være at du misliker sterkt at han bruker det fordi det da kan assosieres med deg? Jeg vet jeg tenkte slik da samboerne min fortalte at han brukte hasj før han traff meg. Jeg også ga beskjed om at jeg ikke ville ha noe av det tullet. Nå, 10 år etter, er jeg ikke lenger så bastant. Hver og en må leve det livet som er riktig, viktig og gir mening for seg selv. Jeg bryter loven stort sett hver dag. Jeg kjører for fort, prater i mobiltelefon mens jeg kjører osv osv. Dette kan skade flere enn meg selv, men det virker ikke så farlig. Hasj skader stort sett bare den som holder på med det( hvis vi da lukker øynene fullstendig for produksjon, salg og organinsert kriminalitet). Det eneste rådet jeg kan gi det, er å prøve å tenke gjennom hvorfor du er så sterkt mot det og se om dere kan møtes på halvveien. Hvis du ikke klarer det, har du egentlig bare ett valg......................
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Jeg lurer på hva andre mener om dette, og om jeg er urimelig. Jeg vet at veldig mange flere enn man tror, røyker en gang i blant, helt uten å ta skade av det. Men det er vanskelig for meg å godta da jeg alltid har sett på dette som noe farlig og som narkotika.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Takk for saklig og langt svar, Eat sardines and die. Jeg er nok i mot det fordi jeg alltid har assosiert det med narkotika. Jeg vet jo at det brukes som medisin i enkelte andre land, og at Norge er veldig streng på det. Jeg vet jo også at det ikke er verre enn å drikke seg et par øl. Men jeg syns det er vanskelig at han lovet meg å slutte, men ikke gjorde det. Istedenfor har han løyet om det. Jeg vet også at dette er noe mine foreldre er meget sterkt i mot, og (uten at jeg burde bry meg om akkurat det) de ville nok ha sett på ham som et mindreverdig menneske om de fikk vite det. Et søsken av meg røykte hasj en stund, og det ble sånn "krig" mellom h*n og mine foreldre (selv om h*n var 25 år) at vi trodde en stund at de aldri skulle ha et godt forhold til hverandre igjen. Det er bare vanskelig for meg å akseptere, vet egentlig ikke helt hvorfor. Føler meg bare kvalm og ekkel. Føler det var et stort tillitsbrudd. HI.
overkill Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 "Hasj skader stort sett bare den som holder på med det( hvis vi da lukker øynene fullstendig for produksjon, salg og organinsert kriminalitet)." For min del er biten med organisert kriminalitet vanskeleg å lukke augene for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå