Brillemamma Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Han er blitt så forkjølet stakkar! Har våknet 5ganger nå siden han la seg kl19.. Hoster,og snufser stakkar.. Første gangen han er forkjølet,og han er 11,5mnd.. Synest jo bare sååå synd i han! La meg ned med han i dobbeltsengen og låg en time der med han. Virket som om han roet seg bra da. Noen tips til hva som kan hjelpe?
amee Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Prøv saltvannsdråper, evt morsmelk. Hev hodeenden på sengen hans, og la han sove i et kjølig rom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå