Duo-yoghurt Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Jeg har fått Urinveisinfeksjon... kjennes seriøst ut som at jeg tisser piggtråd. legevakta i trondheim er stappa med folk, og flere har ventet i over fire timer... jeg har så vondt, og vet ikke hva jeg skal gjøre.. noen som har gode råd til meg?
Duo-yoghurt Skrevet 1. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2007 men hjelper det når jeg allerede har infeksjonen da? trodde det bare var forebyggende jeg
petit bisou Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Tranebærjuice og tranebærkapsler hjelper bra mor UI - men det høres ut som om du bør kommer deg til legen..Sitte i grønnsåpevann hjelper også.
¤¤angelina¤¤ Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Det kan kanskje hjelpe litt akkurat der og da og ta 1 ibux og 1 paracet, eller to paracet hvis du kanskje kan være gravid. Og drikke MASSE vann, men du må nok til legen og få antibiotika. Har hatt det maaaange ganger, så føler med deg.
Duo-yoghurt Skrevet 1. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. september 2007 Tusen takk for svar fra dere... jeg skal prøve legevakta igjen litt senere, når det har roet seg ned der. Er så vanskelig på en lørdagskveld, for det er så mye fulle folk som har vært i slåsskamp...så de tar opp alt av plass på legevakta, og det er så sinnsykt irriterende.,.
evius fikk junigutt Skrevet 1. september 2007 #7 Skrevet 1. september 2007 Det hjelper faktisk å drikke mye, for da får du tynnet ut bakteriene litt, og kanskje symptomene letter litt, men da må du jo tisse mer og. Men det er viktig å snakke med en lege, så du får antibiotika. Husk å ta med deg en urinprøve til legevakta da.Lykke til
Duo-yoghurt Skrevet 1. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. september 2007 Nettopp kommet hjem fra legevakta nå... reiste tilbake dit, for jeg hadde så sinnsykt vondt.. Jeg tok med meg urinprøve, og sa til de at jeg ikke gikk før jeg fikk hjelp. Så da fikk jeg komme inn før alle andre...woohoo! Fikk selexid som jeg skal bruke i 7 dager. Tusen takk for alle svar og alle gode råd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå