☆Pacific sunset☆ Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Kan dere leve av den eller jobber dere ved siden av?
lenej :o) Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 nei, eg lever overhodet ikke på det. men så har eg ikke noe jobb heller, så er bare hjemme uansett. for meg er det mest bare hobby da. men så selger ikke eg merkevarer da, selger bare ting jeg har laget selv, skjønner?
☆Pacific sunset☆ Skrevet 1. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2007 Skjønner... Kan jeg se i nettbutikken din?
lenej :o) Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 klart du kan. men har ikke lov å legge ut link her da. men du? se her: http://www.dinbaby.com/forum/thread/9596317 her er en link da
☆Pacific sunset☆ Skrevet 1. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2007 Så flink du er da - kjempefine poser
mayaya Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 De posene er kjempeflotte! Jeg har en :-)
lenej :o) Skrevet 1. september 2007 #7 Skrevet 1. september 2007 takk men som sagt, det er jo ikke noe å leve på enda da, å vet ikke om det kommer til å bli det heller, men det er mer som en hobby for meg da. får sydd litt innimellom, sånn, når mini sover på dagen, og det ikke er så mye husarbeid som skal gjøres.. men måtte nok satset mer, om eg sku levd på det! og det som er viktigst, er å skaffe seg en kundekrets, og det å reklamere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå