Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Jeg er forlovet og er forhåpentligvis gravid snart. Har tenkt å gifte meg til våren og da er jeg muligens 5- 6 mnd gravid. Noen som har tips om nydelig brudekjole?
lilleputt Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 en florlett kjole med empireliv og utslått hår. kanskje en kjole som er litt "trang " over magen, men har tynt stoff over, som "deler seg" som ett gardin under empirelivet. skjønner??? gratulerer med forlovelsen!!!
Happy H Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 kan trøste deg med at de aller fleste brudekjoler egner seg med en gravid mage inni.. eg kjøpte kjolen min før eg ble gravid, og ble ganske stresset når eg oppdaget eg ville være ca 5mnd på bryllupsdagen. min mage kommer fort og e allerede ganske stor, gifter meg om 3uker.. men d va ingen problem, glidelåsen ble erstattet med snøring og kjolen sydd ut i sidene og vips har eg en kjole som d e plass til en mye større mage inni enn min e no.. denne kjolen e også inntilsittende i midjen og går ut ved navlen, så sku tro d ikkje gikk, men d gjør d:) de fleste "gravide-kjolene eg såg på va kjempe stygge rett og slett, men d e min smak. så finn den kjolen du har lyst på, og hør for sikkerhetskyld om d e mulig m mage inni om d sku skje du ble gravid=) Lykke til med planleggingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå