Gå til innhold

FY FAEN, vi har vunnet 4,1 mill i lotto!

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er helt sykt sykt sykt klarer ikke tenke nå... alt lån nedbetalt og mannen min hjemme i permisjon sammen med meg!!! fy faen måtte bare få det ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fy faen..... :P

Skrevet

Grattis!!! Bruk pengene fornuftig og tenk dere om...mange vil utnytte dere nå! Det er dere vel unt!!

Skrevet

fy faen!!! hehehe, ikveld?! så utroli kjekt! gratulerer! tippa også ikveld,lenge siden sist..ingen tlf her,hehe! hvordan var det? ringte de? =)

Skrevet

Nei telefonen er ødelagt så de har ikke ringt men vi hadde nå 7 rette da... det er helt sykt sitter og prøver å finne ut hva vi skal gjøre men førsteprioritert er nedbetaling av lån, bryllup og mannen hjemme i perm med meg... å herreguuuud!!!!

Skrevet

woooooæææ!!! herregud, så digg!! ville gjerne ha byttet konto med deg akkuratt nå ja!

Gratulerer så masse forresten :-)

Skrevet

hehe,må være helt vannvittig å skulle ta inn over seg noe sånnt,så utrolig hærlig da! tror jeg hadde svima :D

Skrevet

d må jeg si:) gratulerer så mye.....

Skrevet

HERREGUD SÅ GØY:D:D:D gratulerer!!!!

Skrevet

ÆSJ...................

Gratulerer så masse:=)

Skrevet

Er det sant!!!!??? Så utrolig gøy!!! Grattis!!! Glad på din vegne, og ikke minst at det er noen som sannsynligvis trenger det som vinner...! Alt for mange gamle knarker fra indre Tjomsviksnes som kanskje skal bygge ny garasje som vinnner... Grattis!!! :oD

Skrevet

hehe tulla du eller..sånt vi drømmer om det....godt det er unge som trenger det som vinnner og..gratulerer så masse!!!! hva var lotto rekka da ?hehe

Skrevet

Fader så sjalu jeg ble nå!! ;) Gratulerer!!

Skrevet

Åå skulle ønske det var meg, men jeg tippa ikke i dag heller jeg da så jeg får skylde meg selv :-) Gratulerer så mye!!! Morsomt at det folk i 'startfasen' som vinner også ikke bare eldre og pensjonister :-))

Skrevet

gratulere=)=) så bra=)=) godt det var noen som trenger det får en gangs skyld.. alt for mange som ikke har noe særlig å bruke pengene på som vinner!!

nok en gang- gratulere=)

Skrevet

OH MY GOOOD! fytti søren så heldig da... er jo bare helt fantastisk.. misunnelig? NEIDA!!!! .... ååå gratuuulerer......

Skrevet

Gratulerer så mye, skulle ønske d var min tur snart oxo...

Skrevet

kjære vene!!! Gratulerer!

Så utrolig det må vere!

Skrevet

Fantastisk glad på dine vegne! Gratulerer!!

Skrevet

gratulerer så masse:)

super misunnelig;)

jeg vant forøvrig 0 kr på min lotto i går. hehe

Skrevet

Gratulerer!!! Helt utrolig at noen som er ung og sprek og som trenger pengene kan vinne så mye i lotto. Har trodd fram til nå at det bare var gammlinger som vinner så mye. Godt å høre at det faktisk er mulig. :)

Da er det håp for oss andre også. Kos dere masse med pengene og bruk dem fornuftig. Gratulerer så masse igjen!!

Skrevet

WOW!!!!!!!!!!! Herrgeud så utrolig digg!!! Grattis så masse masse!!!!!!!!!!!!!!

*bare litt misunnelig nå*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...