lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Vi har den acta graco cosmic eller hva den heter i bilen vår. Men sambo må nå ha en stol i sin arbeidsbil også, da han må hente gutten i barnehage noen dager. Har egentlig ikke tenkt og kjøpe et så dyrt ett, det kommer jo ikke til og bli brukt ofte. Noen som har tips..?? Det er kun 1 km de skal kjøre...en og annen gang. (Han er ca 11 kg og er 11 mnd)
børdi Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 britax two way elite har vi til minsten ,, kjempefornøyd...:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå