Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Hvordan ser dagen deres ut? Har alle faste rutiner??
livetimammasmage Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Mi er 5 mnd nå da, men jeg hadde kun maten som fast rutine, ellers sov hun når hun var trøtt og gjorde som hun ville. La henne ned for natten når hun var trøtt på kvelden og hadde fått siste måltidet. Begynte med grøt da hun var 3 mnd, så det ble fast rutine hver morgen da
sofi 81 Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Vi har egentlig ingen faste rutiner enda. Sovner til samme tid og står opp ca samme tid hver morgen da.
Diva Muffin Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Nå er hun litt over 4 måneder, og vi prøver å innføre faste rutiner. Hun har begynt å sove litt lenger de siste dagene, men står opp rundt 8. Da er det en flaske. Så leker/koser hun en del, før vi gir en grøt rundt 11. Etter det drar vi ut, og er gjerne ute til 13-14. Hvis hun er sulten ute får hun flaske, hvis vi kommer tidligere hjem får hun et halvt fruktbeger. Middag har vi ingen rutine på ennå, men prøver å få den gjort unna i 16-tiden. Den blir hun mett av, og vil sjelden ha noe særlig før vi gir kveldsgrøt igjen rundt 20. Etter det tar hun som regel en flaske rundt 21.30. Har sovet fra 22 til 8 de siste dagene.
LINDA*** Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Knotten min er 4 mnd snart. Og har fått et helt vanvittig rutineoplegg. Hvertfall på kvelden! Han sovner kl 19:30! Er det mulig? For bare en uke eller to siden var det leggdags rundt kl21! Det skal sies at jeg(eller HAN da;) har begynt med grøt. På formiddagen (ca kl 11) og på kvelden (ca kl 18). Bare et par t-skjeer. Og så trikser og mikser jeg med mm og mme; pupp på natta(kl05 og ca kl09) og morgenkvisten, mme resten av dagen. Ellers sover han 1t en gang før kl 12. 1t rundt 13:30 og noen små-lurer rundt kl 16 en gang. Kommer litt an på om vi er på vift eller ei.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 Andariel. Hvordan sover hun på dagtid da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå