miss*tupsi Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Det er noe som er lurt å ha har jeg skjønt... men vet dere hvor man kan finne ett som ikke er så dyrt? Tenkte at man bør sikkert ha ett til senga og ett til vogna.. jeg har kun sett en type i butikken som koster 500kr... skulle gjerne funnet ett som var litt billigere til vogna...
Gjest Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Både IKEA og Jysk har billige tisselaken. Funker helt flott de også!
Athina' Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Jeg kjøpte til sprinkelsengen på kin til kr 99, og til vugge/vogn til kr 69 på en barneforetning lokalt her. Det var sånn man kunne klippe til selv, de har dem på kid også til samme pris. kr 500????? i alleverden for en upris!!
Athina' Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 ikke kin da men KID hehe og det var sånn laken som stretchlaken men man trenger ikke over hele sengen så det til kr 69 er jo nok.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 Jeg kjøpte et, men brukte det kun en gang og aldri mer. Babyen var klissvåt av svette:( Kjøp heller overmadrassen som heter "Dry". Koster litt, men babyen ligger i hvert fall behagelig.
Kahbean Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 Svett fra tiselakene? D har heldigvis aldri skjedd til oss. Kjøpte fra Jysk og dem e helt grei!
miss*tupsi Skrevet 2. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. september 2007 ja,var det som het "Dry" jeg har sett...som kosta 500kr... men greit å vite at detfinnes noen billigere også,takk:)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #9 Skrevet 2. september 2007 Det har vi aldri brukt. Om du er bekymra for at bleia skal lekke litt, legg et ekstra laken eller et tynt håndkle under lakenet. Tisselaken er for større barn som skal lære seg å sove uten bleie! Til babyer blir dette alt for klamt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå