Younameit Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 På et rent håndkle inni et kjøkkensskap.
lizzie har blitt 2barns mor Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 har kjøpt en box på ikea som jeg skal ha flasker og smokker i. hadde det til førstemann oxo, syntes det var kjempe greit. da viste jeg alltid hvor jeg hadde ting
Miss L å di Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Jeg kokte en tupperware-boks som jeg har dem oppi..
Mamzen Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 I et glass i skapet sammen med resten av glassene.
strekkmerketrollet Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 i en glass skål i kjøkkenskapet, med en koppehåndduk over =)
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 må helt ærlig si at smokkene til lillen som er 9måneder flyter rundt, han har ca 30 stykker, å mister de hele tiden, så her flyter det..
Bdancer Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 Det finnes små plast-ettuier som er til å putte hver enkelt smokk i. Greit å putte de i når du har de i veska, slik at de holder seg rene mellom hver bruk. Men blir nok en boks med rene smukker og tåteflasketuter i kjøkkenskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå