Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Synes at navnet EMINDA er veldig fint, har sjekket at det er veldig få som heter det, hva synes dere om dette jentenavnet?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Ehhh, litt spesilet, men jeg synes det er artig med litt annerledes navn. Kjenner til jantenavnet Minda, som er nesten likt.
Solskinnsdag Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Spesielt, men er nok et navn jeg kunne likt etter en stund. Måtte bare ha vent meg til det først tror jeg. :-)
Willy Wonka Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Høres ut som et produktnavn.....altså ikke navn på noen liten jente.
livetimammasmage Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 synes det var kjempesøtt jeg, bruk det du, ikke tenk på hva vi andre mener, det er hva du og barnefar mener som er viktigst
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #8 Skrevet 1. september 2007 likte det kjempegodt!!:-) hm, kanskje det ikke blir så sjeldent likevel, nå når du har lagt det ut her;-) neida bare tuller, men synes det var fint.
*Rutletutt* Skrevet 1. september 2007 #9 Skrevet 1. september 2007 Det var fint:o) Tror det er et navn som blir finere og finere jo mer en "smaker" på det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå