Brillemamma Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 De er alltid så utrolig negative når det gjelder folk som har 2 tette,spesielt svigermor..Alltid sånn "herregud,hvordan klarer de det? Det kan da ikke være bra! Det går ikke an! Stakkars unger! Kunne du tenke deg å ha 2 så tette??"og ler... Nå blir det 1år og 7mnd mellom våre. Kvir meg til å si til svigers at vi venter nr 2... Selv er vi jokjempeglade og ville ha 2tette!
vero:o) Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 jaja så lenge du syns det er flott med så tette er det jo ikke noe problem :)er jo ikke hu som skal ha de ...si det med hevet hode
Gjest Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Jeg fikk en baby før jul og venter en ny til våren, blir enda litt tettere mellom mine enn dine - kanskje, barn kommer jo når de kommer. . . Jeg tenker at jeg skal vente så lenge jeg kan med å fortelle det til familie. Jeg må skjule kvalmen og slitenheten, men jeg orker ikke å forholde meg til kommentarer av typen "er du sikker på at dere orker det da?" osv. Jeg syns det er tøft med tette jeg da! Stilig for barna også! Men etter denne er det nok!
Mummimamma:-) Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Vet ikke hvorfor de skal være sånne gledesdrepere. Vi har 25 mnd mellom våre to og de er verdens beste venner! Etter de første hektiske månedene passer de faktisk på hverandre! Gi bengen i hva svigers sier og vær glad!
Maria-B Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Hadde jeg fått sånne kommentarer så hadde jeg sagt min mening jeg altså, hadde ikke klart la være. Er jo opp til en selv om man vil ha to tett. Vurderer det selv, for ser hvor fint barna til søstra mi leker sammen (ho har 2 tette gutter og 2 tette jenter). Men får se hvordan det går med nr 1 først for meg selv da
sojoma Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 To tette -er kun det rette!! :-) Det er 12 mnd og 2 uker mellom mine to `go'gutter. Det var planlagt. Svigers var også bekymret på hvordan det skulle gå og så ikke lyst på det... I dag ser de at det ikke er noe problem... Husk - vær positiv selv, så får du andre til å se det du ser!!! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå