Gå til innhold

Sparkepose!!!!!!!

bbm med ei lita prinsesse:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er der noen som vet hvor jeg kan få kjøpt sparkepose for å bruke så ikke babyen skal sparke av seg dyna????? Hadde planer om å få sydd en men d fins knapt slikt mykt stoff lenger å få kjøpt så.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koster kr 150,- på HM. Har en selv og er fornøyd:)

Skrevet

Vet du om den er å få kjøpt på nette på h&m???

Skrevet

jeg har fått en kjempe fin en. den er kjøpt på reflex.

Skrevet

Det vet jeg dessverre ikke. Kjøpte min i butikk.

Skrevet

Det finnes også på Babycomfort og i LaRedoute-katalogen, vet ikke pris... men synes mange jeg har sett på er for tykke, er redd for at babyen blir for varm. Et annet tips er å trykke litt av dyna fast ned mellom madrassen og kanten på senga. Om ikke byna er brei nok, kan du legge et helseteppe over og feste det på samme måte...

Skrevet

Har både vattert og ikke vattert.. de vatterte blir fort sparket løs.. dvs vatten inne i løsner og danner en klump... Har poser fra la redoute.. de var greie en stund, helt til knerten stod på alle fire med pose på og var storfornøyd.. (ikke SÅ kult når kl var 04..) (pluss spenner de hardt nok i fra, spretter knappene opp og dermed kan de krype fritt ut.. :(

Har en uten vatt, med stropp til å ha under madrassen. Nå kan gullet sove på siden og rygg, uten at søvnen blir forstyrret.. Superfornøyd med den.. Har da dyne over og lufter på rommet.. om dynen sklir ned fester jeg den med slike klyper til sprinkelseng.. Funker fint her.. (og ja.. vet at noen er imot disse babysafe posene i og med barnet er bundet fast til senga...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...