lizzie har blitt 2barns mor Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 sikkert mange som har lurt på dette før meg, men jeg spør igjen. Da jeg gikk med førstemann så hadde ik hodet festet seg da vannen gikk, så alt kom som en foss. denne gangen er hodet festet og han ligger langt nede i bekkene. kommer da alt vannet med en gang eller kommer det litt og litt? med førstemann hadde jeg styrtfødsel uten smerter, kom inn på sykehuset med full åpning uten smerter. går nå rundt med 4cm åpning og lurer vedlig på hva som skjer denne gangen. har vedlig lyst til å nå frem til sykehuset, vil ik føde i bilen.
lizzie har blitt 2barns mor Skrevet 1. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 1. september 2007 herregud, her var det trykkleifer så det holder. ja ja
Gjest Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Nr hodet er festet er det nok mest sansynlig at det kommer litt og litt, hodet ligger som en propp på en måte... Siden du hadde styrtfødsel sist gang bør du nok ringe føden med en gang vannet går eller du tror du har rier. Svigermor hadde 2 styrtfødsler (barn nr 2 og 3) men der var styrtfødsel nr 1 (sambo, tok 1/2 time!!!) kjappere enn med styrtfødsel nr 2 (tok litt over 1 time). men ring med en gang noe skjer du og fortell om forrige fødsel =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå