2barnsmor86 Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 har 2 jenter fra før som heter thea og taran og nå venter vi vår første gutt å har store problemer med å finne gutte navn som går med disse jentene!! HJELP!!!!
minibolla Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 gutten vår skal hete filip men ellers var disse på listen: kasper ferdianand oskar noa leonard, leo,leon viktor sivert
Gjest Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 hehe må bare spørre, er du 21 år og skal ha tredje barnet? må si jeg er mektig imponert, skal mye til for å klare det! ang guttenavn så... nei har ingen tips der nei... hehe hvis det kommer en gutt ut her (skal liksom være en jente da) så blir det en navnløs gutt altså...
2barnsmor86 Skrevet 2. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. september 2007 tusen takk for fine forslag! ja venter mitt 3 barn nå ja! hehe har det litt travelt! nei da
Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 2. september 2007 #8 Skrevet 2. september 2007 Jeg synes Tord er veldig fint - og det passer jo bra sammen med navnene til jentene dine også :-)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #9 Skrevet 2. september 2007 patrick og phillip skal mine to hete")
Tuppamor Skrevet 2. september 2007 #10 Skrevet 2. september 2007 Vi stod imellom Aron og Colin. Vår lille skal hete Colin da. Hva med: Odin Trym Noa Theodor Tony Tengel August Isak Ivo
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 2. september 2007 #11 Skrevet 2. september 2007 du har virkelig vært produktiv HI:) hehe. Mitt forslag er Felix:) fineste navnet jeg vet om! Ellers er noah nydelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå