Gå til innhold

Pampers vs. Libero :

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte idag Teodor sin aller første pakke med Pampers, bare brukt Libero i 14 mnd. Tenkte jeg skulle prøve Pampers, sammenligne litt. Teodor har vært en del sår i bleiekanten foran, lurte på om det kunne være Liberobleiene. Er allerede kjempefornøyd med Pampers, er mye tynnere ( kan vise seg å være dumt kanskje? ), mykere og har samtidig bredere " strikk " rundt livet :)

Hva er best, Pampers eller Libero? Hva anbefaler dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kun brukt Libero, så egentlig kan jeg ikke si for eller imot. Ingen spesiell grunn til valget mitt :)

Skrevet

Jeg likte i grunnen P veldig godt jeg.. Men mini får sånn utslett av den :-( så her er det bare L som teller.

Skrevet

jeg liker libero til mine, men det er jo smak og behag...:-)

jeg synes personlig at pampers bleiene lukter noe helt forjæ.... urin...

Skrevet

lillegutt tåler ikke pampers, synd, for de har mye bedre passform for han.

Skrevet

Snupp tåler ikke pampers, vi er heldigvis veldig fornøyd med libero. Aldri vært noe lekkasje.

Skrevet

Nå brukte jeg bare Pampers littegrann da snupp var helt baby, men jeg syntes de var så korte... Fikk liksom ikke dratt de godt nok oppover ryggen og rett som det var havnet kanten nede på rompa og da ble det bløtt ;o)

Tenkte jeg skulle kjøpe enn pakke nå igjen for å prøve :o)

Skrevet

Prøvde først libero vi og, men gikk raskt over til pampers og var strålende fornøyd med de.

Nå bruker vi derimot Moltex øko bleier fordi de er snillere mot barnet og miljøet!!

Skrevet

Pampers er best syns jeg, prøvde libro da Lukas var mindre, men likte ikke den. Kom best ut i test også :)

Skrevet

Har bare prøvd pampers 1 gang,syns dn var så rar i fasongen,og holdt ikke natten gjennom me urin,så jg har også brukt libero i 14 mnd,og er storfornøyd me den.

Skrevet

Jeg likte også strikken på Pampers. Men den holdt dårligere på væske enn Libero, så vi bruker nok bare Libero i dag.

Skrevet

Bruker Pampers om natta, for de andre lekker her i huset. Hjemme bruker vi up&go og i bhg har vi nettopp byttet fra libero vanlig til pampers aktiv fit. Skal se hvordan han reagerer på de, veit at Libero kan bli veeeldig klamme!!

Skrevet

Bruker Libero til lillegutt.

Har bare såvidt prøvd pampers, men syns det virket som bleia virket våtere da jeg skiftet.

Skrevet

Blir første natt med Pampers nå, så får vi se hvordan de er om natten. Om må sjekke hvordan de tåler en god dose med bæsj i morgen. Er kjempefornøyd med Libero når det gjelder natt, tiss og bæsj, men likte godt passformen på Pampers.

Men hører flere sier at barna reagerer på Pampers...

Skrevet

Bruker pampers active fit, og er storfornøyd med de.

Skrevet

papmpers bruker vi om dagen, men må faktisk ty til lidl bleiene på natten for de er de eneste som ikke lekker om natten, noe som både pampers og libero bleiene gjør

Skrevet

pampers.. men det må være active fit.. brukte libero når ho var helt nyfødt. har prøvd det i ettertid når jeg har fått prøver men ikke så fornøyd..

men det er jo smak og behag ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...