Du og jeg og vi fire Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Det første jeg lurer på er om man blir "hormonell i hode" av hormonspiral på samme måte som med p-piller? Humørsyk osv osv. Mitt andre spm er når kan man få satt inn hormonspiral dersom man har tatt keisersnitt? Har bak meg 2 keisersnitt, ingen vanlige fødsler. Blir det da veldig smertefullt å sette den inn, og kan jeg evt gjøre det på 6 ukers kontroll? Eller må arrvevet i livmora gro mere?
ceso Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 jeg tåler ikke p-piller, men klarte spiralen veldig bra. hadde den i 2 år uten problemer!! spiral kan man sette inn etter graviditet. Har ingenting å si om du har født eller i det hele tatt gått graviditeten ut! jeg satte inn på 6 ukers kontroll og kjente absolutt ingenting annet enn at det kilte litt på innsiden av magen, så det er bare å puste ut og slaaapp aaav som gynokologen så lett har for å si
tutta77 Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Hei du jeg er nok blitt endel hormonell i toppen av den spiralen ja.. satte den inn ca 2 mnd etter fødsel.. ikke no vondt å sette inn, men jeg fikk skikkelige mens kramper i ryggen noen timer etter.. noe som var helt normalt visstnok. Men om jeg husker til bake til første gangen jeg fødte kan jeg huske at ca rundt etter 1/2 års tid etter ble jeg rimelig hormonell.... så.. egentlig litt usikker, føler kanskje jeg er mere hissig aav den, kort lunte.. vurderer å fjerne den. men alle er ikke like! kan fungere utmerket på deg! lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå