Monajenten Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Matlei begge to, men supersulten...:-/ Ikke pizza, hamburger og sånt "dritt".....sååååå lei:-s Upraktisk å være sulten og ikke ha lyst på NOE:-s
Gjest Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 kinamat?? hva har du ev av ingridienser???
3 blå Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Er skikkelig matlei jeg også... Men nå har jeg nachos i ovnen, lukter litt godt da Hva har du i skuffer og skap da? Kanskje vi kan hjelpe deg
Gjest supersnupp Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 omelett med skinke, bacon, ost, paprika. ferskt brød med godt pålegg, varm te eller kakao
meg & to små vampyrer Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 pasta med grønnsaker, litt kylling og rød pesto:) namenam
Monajenten Skrevet 1. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. september 2007 Takk for tips, ingenting som fristet, hehe;) Mistet plutselig matlysten så da får jeg spare maten til en annen dag.
Gjest Skrevet 1. september 2007 #7 Skrevet 1. september 2007 Sliter av dårlig matlyst hver dag, nesten..., Kjedelig... Attpåtil liker jeg INGENTING.... Men mitt forslag er salat.. Det er friskt og går enkelt ned;-)
Monajenten Skrevet 1. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 1. september 2007 Den tussete kjæresten min liker ikke salat...:-s Sjokolade frister faktisk.............ikke:-o
Gjest Skrevet 1. september 2007 #11 Skrevet 1. september 2007 Hæææ??? Går det an å IKKE like salat? Det er jo SÅ godt.... VEL, ta dere blåbærsuppe! Det skal jeg=p
Monajenten Skrevet 1. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 1. september 2007 Nei sant, jeg elsker salat, skjønner ikke at det er mulig:-/ Men det frister ikke det heller, sukk.. *tar meg litt å drikke*
imsdal med julesmak Skrevet 1. september 2007 #13 Skrevet 1. september 2007 Ostesmørbrød det går ihvertfall fort )
Gjest Skrevet 1. september 2007 #14 Skrevet 1. september 2007 Blåbærsuppe er godt det, da.... Og lett å få ned, for er så tynt.... Du får ta deg et glass vann;-) Evt. tvinge i deg en gulrot=D
Monajenten Skrevet 1. september 2007 Forfatter #15 Skrevet 1. september 2007 Blåbærsuppe hørtes ekkelt ut:-/ Gulrot? Hmm....
Gjest Skrevet 1. september 2007 #16 Skrevet 1. september 2007 Blåbærsuppe er faktisk godt!! Sålenge det er kaldt!! namnam... Høres ikke godt ut, men er det! Gulrot var en god ide ja;-) Jeg har så mange gode forslag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå