Gå til innhold

HVA skal vi spise???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Matlei begge to, men supersulten...:-/

Ikke pizza, hamburger og sånt "dritt".....sååååå lei:-s

 

Upraktisk å være sulten og ikke ha lyst på NOE:-s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er skikkelig matlei jeg også... Men nå har jeg nachos i ovnen, lukter litt godt da :) Hva har du i skuffer og skap da? Kanskje vi kan hjelpe deg :)

Gjest supersnupp
Skrevet

omelett med skinke, bacon, ost, paprika.

ferskt brød med godt pålegg, varm te eller kakao

 

Skrevet

pasta med grønnsaker, litt kylling og rød pesto:) namenam

Skrevet

Takk for tips, ingenting som fristet, hehe;)

Mistet plutselig matlysten så da får jeg spare maten til en annen dag.

Skrevet

Sliter av dårlig matlyst hver dag, nesten..., Kjedelig... Attpåtil liker jeg INGENTING....

 

Men mitt forslag er salat.. Det er friskt og går enkelt ned;-)

Skrevet

nachos, det har vi spist i kveld:)

 

 

Skrevet

Den tussete kjæresten min liker ikke salat...:-s

 

Sjokolade frister faktisk.............ikke:-o

Skrevet

Hæææ???

 

Går det an å IKKE like salat? Det er jo SÅ godt....

 

VEL, ta dere blåbærsuppe! Det skal jeg=p

Skrevet

Nei sant, jeg elsker salat, skjønner ikke at det er mulig:-/

 

Men det frister ikke det heller, sukk..

 

*tar meg litt å drikke*

Skrevet

Ostesmørbrød det går ihvertfall fort :o)

Skrevet

Blåbærsuppe er godt det, da.... Og lett å få ned, for er så tynt....

 

Du får ta deg et glass vann;-)

 

Evt. tvinge i deg en gulrot=D

Skrevet

Blåbærsuppe hørtes ekkelt ut:-/

 

Gulrot? Hmm....

Skrevet

Blåbærsuppe er faktisk godt!! Sålenge det er kaldt!! namnam... Høres ikke godt ut, men er det!

 

Gulrot var en god ide ja;-) Jeg har så mange gode forslag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...