Gå til innhold

Promper deres babyer mye?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns lille-jenta mi promper veeeldig mye, men virker ikke som det plager henne. Hun smiler og er glad, men de prompene lukter jo skikkelig æsje-bæsj:-)

Det begynte når jeg begynte å gi henne grøt, da gikk hun fra å bæsje flere ganger pr dag, til å bæsje 2-3 ganger i uka bare.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Myyyye promp her også... Har alltid vært mye promp her, snupp er like blid, hihi...

Skrevet

Her prompes det en god del, særlig når hun bader, og jeg henger over vippestolen for å gi henne mat ;) Fatter ikke at det kan være så mye luft i den lille tarmen.

Skrevet

her prompes det så hun faktisk vekker meg på natten... hun og faren ligger på hver sin side av dobbeltsenga og salutterer til hverandre. ordentlig herlig for den i midten... sukk..

Skrevet

He he... godt å høre at det ikke er bare her da:-) Helt utrolig at dem får ut så mye luft/gass..

Skrevet

*hamburger* tji hi...

Skrevet

at så sm kropper kan produsere så mye gass er over min fatteevne gitt... sukk...

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...