*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Syns lille-jenta mi promper veeeldig mye, men virker ikke som det plager henne. Hun smiler og er glad, men de prompene lukter jo skikkelig æsje-bæsj:-) Det begynte når jeg begynte å gi henne grøt, da gikk hun fra å bæsje flere ganger pr dag, til å bæsje 2-3 ganger i uka bare.
PopUp Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Myyyye promp her også... Har alltid vært mye promp her, snupp er like blid, hihi...
Diva Muffin Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Her prompes det en god del, særlig når hun bader, og jeg henger over vippestolen for å gi henne mat Fatter ikke at det kan være så mye luft i den lille tarmen.
ceso Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 her prompes det så hun faktisk vekker meg på natten... hun og faren ligger på hver sin side av dobbeltsenga og salutterer til hverandre. ordentlig herlig for den i midten... sukk..
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 1. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2007 He he... godt å høre at det ikke er bare her da:-) Helt utrolig at dem får ut så mye luft/gass..
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 1. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. september 2007 *hamburger* tji hi...
ceso Skrevet 1. september 2007 #7 Skrevet 1. september 2007 at så sm kropper kan produsere så mye gass er over min fatteevne gitt... sukk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå