Gå til innhold

føler jeg skal besvime....

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare jeg skal gå inne på en butikk for å handle litt mat,lage mat,ta huset o.l. Kan jo ikke gjør noe jo!! :-( noen tips??? jeg blir SKIKKELIG dårlig altså!

Det svimler for meg og jeg mister av og til synet....hva kan det være????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er forresten 5 mnd på vei.....

Skrevet

Lavt blodtrykk kanskje??

Greit å få det sjekket!

Skrevet

Kan komme av lavt blodtrykk og/eller lavt blodsukker f.eks. Sørg for å få i deg nok væske. Og ikke glem å puste! Mange som stresser og kaver seg rundt i hverdagen og som helt glemmer å trekke pusten- det blir man hvertfall svimmel av. :-)

Skrevet

hadde ikke det sist jeg var hos legen...:-( alt bra her sa ho...men følte det litt sånn da og! men kan jo ikke gå på butikken en gang!!!!!!!! noen tips???

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Høres ut som blodtrykksnedfall!

Skrevet

jernmangel kanskje...

Skrevet

hei=) har d likedann som deg, i tillegg er jeg veldig kvalm.. jeg har vist litt høyt stoffskifte.. vet ikke om d er grunnen men tror d selv... skal spørre neste gang jeg er hos legen.

Skrevet

eg hadde det og sånn..eg hadde lave blod%..kan jo hende det e det du og har..

Skrevet

Har lavt blodtrykk så må tilvanlig ligge unna køer og sånnt. Blir mye verre når jeg er gravid, på slutten så kan jeg bare gå et par skritt før jeg må sitte. Plagsomt, men ikke så mye å gjøre med det.

Få sjekket det hos lege eller jordmor.

Lykke til:o)

Skrevet

har det sånn jeg også. men blodtrykket vsr normalt hos jm sist uke.

Fysio mener jeg burde komme meg in nå sjekke en gang til, for jeg er veeeldig svimmel for tiden.

Skal ordne meg time hos legen til uka.. Får forhøre meg med ham da..

Skrevet

Det kan være

Lavt blodtrykk

Lite jern

Lav blodprosent.

Jeg har lite av alt jeg, og er veldig veldig veldig svimmel! Undersøk det, og spis grovt brød med leverpostei og drikk appelsinjuice ved siden av :P Hehe xD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...