Silja FullFres McQueen Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Ang intimbarbering, og sårhet og røde nupper etterpå... =/ Jeg har kjøpt meg noe som heter for "Silk Therapy" hos frisøren. Det kan man bruke både på hud og hår. Så jeg tok en dæsj av det, og en dæsj Spenol, blandet og smurte på. Nu er jeg på tredje dag etter barberingen, og jeg har enda ingen røde nupper, og ikke så veldig sår! =D (Smører meg inn et par ganger pr dag) Jippiiiiii.... Heheheh. =D (Vet det er flere her inne som har det samme problemet, derfor jeg poster dete innlegget... ;o)
Silja FullFres McQueen Skrevet 1. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2007 Hehe, væssegoooo.. ;o)
Gjest Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 jeg har venner som tar en brazilian wax innimellom. Skal funke mot hår og nupper det også.. hi hi.. Da blir du glatt!
Silja FullFres McQueen Skrevet 1. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. september 2007 Hehe, ja jeg har faktisk vurdert det.. Men i tillegg til at jeg er ei skikkelig pyse, så frister det ikke så veldig å ligge og brette ut til ei fremed dame.. =P
Solskinnsdag Skrevet 1. september 2007 #7 Skrevet 1. september 2007 På kondomeriet har de noe som heter unirens, den er bare genial! Svir som f... når du smører på, men det går kjaptkjapt over. Og gir et supert resultat! :-)
Silja FullFres McQueen Skrevet 1. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. september 2007 Jadda, prøvd den oxo jeg... Samt den vibratorrensen de sa var så super mot sårhet og slikt.. Funka ikke på meg... =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå