Gjest Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Noen som føler seg veldig sikker på å være gravid, så sikker på det, at det ikke er behov til å ta en test en gang? Skulle ønske jeg var det,men har ikke særlig med tegn og lurte på hvordan andre har det. Selv er jeg sikker på at vi hadde sex før og under eggløsning, så akkurat det er greit,men det som gjenstår å se er jo om et egg er befruktet å funnet sin vei for å feste seg.Jeg er så spent, tenker på det hele tiden,men føler ikke noe, eller jo av og til gjør jeg det,men vett ikke om det er innbildning eller fakta. Har blitt spådd positiv test denne mnd, så er nok litt det også som ligger bakom.Tar det med ei klype salt,men til nå har alle spådommer truffet, så håper jo også denne gang( jeg ble spådd dette i mai/ juni) Det som jeg har hatt av tegn, hvis det er det, er plutselig en merkelig følelse i puppen som kommer og forsvinner fort, og innimellom et trykk i nedre del av magen(men det kan jo bare være kroppen som forbereder seg til mensen) Føler meg trett,men det kan være så mye som spiller inn(travelt på jobb, ferdig med feri, været, ja mye) Men i dag da jeg lå på gulvet sammen med ungene måtte jeg kjenne litt på nedre del av magen og da jeg presset på venstre side, kjentes det ømt og litt rart, kan det vre et tegn?( eller fremdeles kroppen som jobber for å få i gang mensen?) Vente tiden er såååååååååååååååååååå laaaaaaaaaaaaaang!
Gjest Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Ja og uren hud, spesielt rundt haken og munnen........men det kan jo være all trøste spisingen,hehehe!
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Spennende da, vil bli mamma til 3! Håper du er gravid. Som deg er jeg og trøtt, sånn at jeg kunne lagt meg rett ned på bakken for å sove.. Men tror også det er årstiden? Ellers trykker det innimellom i siden, særlig på venstre side.. Men vi får bare håpe og vente å se. IKM på meg er ikke før tor/ fredag til uka (6./ 7. sept.) Hva med deg?
Gjest Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Jeg har en ganske uregelmessig sykluss, så alt fra onsdag til lørdag/søndag) Har lovet meg selv å ikke teste før på fredag , da er jeg midt i, og bør få et ærlig test svar. Jeg kom på et tegn til som jeg gjerne kan kalle et av de sikreste jeg har egentlig. Men trenger ikke å bety noe. Men jeg har faktisk reagert på at jeg har en ganske krem aktig utflod( sorry detaljer) og mye. Dette er ikke likt meg( jeg har utflod,men ikke den type og mengde)Så kom jeg over et innlegg her som beskrev dette som et av de første tegna. Så plutselig nå var jeg litt optimist igjen,hehehe frem og tilbake like langt. er vell ikke annet å gjør enn å vente! Er det førsta mann dere venter og håper på?
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Ja, det er vår første.. Jeg har også litt utflod, litt kremaktig.. Og har litt hodepine disse dagene - ikke mye. Hm. Har også litt uregelmessig mens, men TROR jeg hadde EL for ei uke siden i dag eller i morgen, (men jeg kan også ha hatt den 5-6 dager før det igjen), så det er evt veldig tidlig for meg. Skal også teste tidligst fredag... Men vil helst vente så lenge som mulig. Ja vi får bare vente! Hihi!
Gjest Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 Vi ligger ganske likt da, jeg hadde eggløsing sist søndag eller mandag så ja det er tidlig,men jeg føler alle snakker om tegn allerede noen dager etter befruktelsen og det er her jeg ikke henger med lenger,hehehe. Sist melding var jeg optimist og nå er jeg sikker på jeg ikke er, hehehe of....blir helt tullete. lykke til, kanskje vi skrives.
evius fikk junigutt Skrevet 1. september 2007 #7 Skrevet 1. september 2007 Jeg har også mange av de samme tegnene som deg.... Husker ikke hvordan det var sist, for det er 10 år siden... Føler meg oppblåst og øm nederst i magen samt at brystene også begynner å bli ømme, men jeg tenker at det også kan være pms. Men syns symptomene nå er mye mer uttalte enn tidligere. Hadde forøvrig eggløsning forrige søndag jeg og. Og når man venter veldig, går man jo og tenker mye på om man kjenner noe. Men man må vel bare smøre seg med tålmodighet og vente å se......tar test på lørdag om en uke jeg, tenker jeg..... Lykke til med ventinga:o)
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 1. september 2007 #8 Skrevet 1. september 2007 Hei! Jeg har IKM på onsdag (ca, hadde positiv el test onsdag 14 dager før det), men sikre tegn vil jeg ikke si at jeg har... Men masse tegn. De siste pp har jeg ikke hatt noen tegn, men denne gangen har jeg veldig vonde bryster, og mye utflod. Har vært øm nederst på magen, stikkende vondt til tider, og har luft i magen som ikke vil ut!!! Irriterende...(sorry detaljer). Også føler jeg meg uvel når jeg kjører bil o.l. Hehe, snakker om å ha vært på symptomjakt denne gangen da... Bare spør, jeg har sikkert de fleste tegnene, men tr kommer nok garantert... Har ikke helt tro på at jeg noen gang får positiv test. Men går og er super optimist hver pp og sier til mannen "du vet, denne gangen funker det, denne gangen blir vi gravid, ikke sant?" hehe. Må gjøre noe for å holde på humøret etter så lang tid. Ventetiden er lang ja, men vi får satse på å få positiv test i neste uke alle sammen Krysser fingrene for neste uke
Cillia Skrevet 2. september 2007 #9 Skrevet 2. september 2007 Heisann jenter! Jeg hadde også EL sist mandag, men tror ikke jeg har IKM før lørdag/søndag, men skal teste på fredag da vi skal på jentetur til køben, så jeg vet om jeg kan drikke alkohol:) Jeg har hatt veldig mye "aktivitet" i nedre del av magen, allerede fra 2 DPO. Det var vært masse stikkinger også har jeg vært øm, kan ikke huske å ha hatt så mye før. I går begynte puppene å bli ømme, vanligvis har brystvortene blitt ømme fra EL til mens, men har ikke kjent noenting i dem denne gang, før i går, og da var det ikke brystvortene men brystene som var ømme! Har også fått litt uren hus rundt munnen!! Alt dette kan jo skyldes andre ting, men vi hadde sex før og på EL dag denne måneden, så jeg håper såååå mye!! Lykke til alle sammen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå