Gå til innhold

For noe driiit jeg har rotet meg oppi...HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente som har i dag brutt et forhold med min samboer,vært i lag i 4 år...vi har ei jente som er 22 mnd gammel...

Han er en veldig god far for henne,men ting i siste to årene har utviklet seg stygt for oss alle...

De første to årene vi var i lag hadde vi d topp,nå skjøner jeg vel hvorfor og det skyldes d at begge røyke hasj og levde i en annen virkelighet,men samtidlig var han et følsomt og omtenksomt menneske.

Han e spesiell sånn sett,men så har han forandret seg litt og litt gjennom årene,og blitt kjemoeflink til å snakke for seg,og jeg ender opp med dårlig samvittighet og skyldfølelse hver gang vi krangler,for det er jeg som er umodn og jeg er dit og dat og det er bare i hode mitt de problemene jeg mener vi har...Til vanlig er han snill som et lam,men så kan han snu helt å bli helt annerledes hvis tig ikke er i hans favør...

Og jeg har vært svak for han og vært så glad i han,har ikke klart å gå ifra han heller...redd for å være alene og redd for at han tar ifra meg snuppa...

Første året hadde jeg så klart fødselsdepresjon...d skulle ikke bli enkelt...kollikk pluss en som ruset seg foran meg og depresjon,så jeg oppsøkte helsestasjonen og ba om hjelp,men før jeg fikk d,gikk d så ille hjemme at jeg flytta fra han,da ble papirene oversendt dit jeg flytta og det tok enda lengre tid før jge fikk hjelp...tok faktisk et halvt år...

Jeg var rådløs og ung og klarte så vidt å ta vare på meg selv så jeg gikk tilbake til han...krøp tilbake,selv om han ikke forsto seg på meg eller min depresjon,skjønte ikke hvordan det var mulig å ikke føle for sitt eget barn...vi kranglet ofte,og jeg sluttet å amme,for alt dette førte til melkestopp..og da så begynnte jeg å røyke i helgene bare for å få vekk tankene...d skulle jeg vel aldri ha gjort....

D var vel da han fikk taket på meg,så fikk jeg etterhvert hjelp,sågikk d bedre en stund og jeg trente,men så skulle jeg prøve å få han til å slutte,og d skulle ikke være enkelt...han lovte og lovte og viste forbedring men så kranget vi så var d pån igjen...og nederlag etter nederlag,og jeg sprakk til slutt igjen...

men nå så er jeg så lei hele dritn...snuppa har begynt i bhg og jeg leter jobb uten jobberfaring og lite sannsynlig at jeg får så mye jobb...

og det ble slutt i kveld igjen(HUFF),men nå håper jeg det er det for godt...jeg gidder ikke å være i lag med en som ikke innser sitt problem og som fucker opp selvtillitn min...men nå krever han så klart 50/50 og truer med rettsak...og han kommer vel til å bruke alt som går an imot meg...jeg er så redd han vinner...men jeg vill ikke at snuppa i så ung aldre skal ha to forskjellig hjem...

er så lei og frustrert..

han er truende til å drepe for å få henne....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen rettsal kan idømme/tvinge igjennom 50/50

Så det så:-)

ellers, klem til deg

Skrevet

okey,enn hvis han krever omsorgen for snuppa da??

Skrevet

det kan han selvsagt gjøre...men om han fortsatt røyker, skal det vel mye til...skaff beviser, du...

Skrevet

okey...hmm...må vel prøv på d jah...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...