Gå til innhold

Nå for et år siden.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

da hadde jeg rier som f..... og var i gang med 2 telefon til sykehuset hvor sambo insisterte på at vi måtte få komme inn for en sjekk i hvertfall siden jeg hadde gått med masrier i 3,5 døgn og var utslitt og hadde vondt.

Dro 21.30, var på fødestua m 5 cm åpning litt før 22, og 04.45 kom verdens nydeligste gutt til verden med sugekopp festet på hodet. Så dette med at han var verdens nydeligste er vel muligens veldig subjektivt ;)

Ufattelig rart å tenke på. Blir bare så rørt bare ved tanken jeg nå.

Så i morgen blir det bursdagsfeiring, har bakt 2 kaker og bestilt en med bilde på. Gavene er i hus, Ole Brum servietter og ballonger likeså, og gjestene kommer kl 13.00.

Dette er gøy!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer på forskudd med 1. åring. I dag er det 2 år siden de prøvde å sette i gang min fødsel, fikk bare masrier så de ventet med å fortsette til dagen etterpå. Kl 18.42 den 2.9 kom lille snupp til verden. Her har jeg selvfølgelig arbeidshelg (har alltid det når det er noe spesielt), så dagen feires på tirsdag.

Kos dere masse i morgen da. :o)

Skrevet

Gratulerer så mye med 2 åringen du da. 2 september, en fin dato å ha bursdag på.

Har og arbeidshelg, men nektet plent å jobbe i morgen, så jeg har stressa på jobb i dag også hjem og bake kaker. Heldigvis er sambo super så han har handlet ingredienser og alt det andre vi trenger til morgendagen.

Din historie kunne fort vært min. Fikk beskjed av jordmor om at hadde jeg ikke nok åpning så ville de stoppe riene også sette i gang om morgenen 2 sept for jeg var så sliten. Ble jo ikke sånn da, husker jeg tok i mot beskjed om at i natt blir det baby med veldig blandede følelser ;) Men gud så verdt det det var.

Ha en strålende feiring tirsdag.

Skrevet

Takk for det. Har akkurat begynt å jobbe igjen etter permisjon, så jeg følte ikke jeg kunne slå i bordet å nekte å jobbe. Men har fri hele neste uke, så da kan jeg bake og feire uten stress. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...