*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Det var helt genialt jo;) Fikk det i posten i dag, og nå har jeg stemplet med gjennom hele garderoben til Lucas snart, og det på 10 minutter! Flott med slike tips her inne:)
Mille** Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Jeg fikk også det i posten i dag, utrolig rask levering, og helt suverent enkelt å bruke. )
minst Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 http://www.navnesutten.dk/Products.aspx?SalesArticleID=28
aNoNyMe_MeG Skrevet 1. september 2007 #8 Skrevet 1. september 2007 Kjøpte slikt stempel på Lidl for 39 kr. Blekket får en hos en bokhandler.
WP-TLogPeanut Skrevet 1. september 2007 #10 Skrevet 1. september 2007 Digga det stemplet,fikk mittt i går Gjør det sånn at jeg tar og stempler klærne etterhvert som de kommer fra tørkestativet jeg hehe...
snuppi min Skrevet 1. september 2007 #11 Skrevet 1. september 2007 Hvordan er det når man stempler på hvite klær? Smitter det igjennom?
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 2. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 2. september 2007 Nei de flyter ikke utover:) Prøvde å stemple en del hvite bodyer og det var bare en du kunne skimte litt gjennom, men den var meget tynn i stoffet. Ellers er det lurt å stemple på vaskelappen:)
PAVEEL Skrevet 2. september 2007 #14 Skrevet 2. september 2007 da har jeg bestilt også:-) virker supergenialt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå