Gå til innhold

HJELP - hvilken søskenvogn???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo ikke lenge til termin nå, må begynne å tenke på søskenvogn. Blir bare 15 mnd mellom guttene, hvilken vogn bør jeg velge? Har ikke noe å si om det er 3- eller 4-hjuling, sålenge det er svingbare forhjul? Bør vel ha en løs mykbag el.l til babyen? Noen vogner en absolutt bør holde seg unna???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Carena søsken/tvilingvogn brukte vi:)

synd jeg nettopp kastet den..orket ikke å legge den ut for salg.+ at den hadde stått ute i regnet en godt stund.. men den er kjempe fint:)

Mine gutter er født med 16mnd mellomrom, så denne vognen var fin og ha:)

kjøpte til en myk bag:) den har jeg enda.. så om du kjøper en slik tvillingvogn så skal du gjerne få denne bagen.. så lenge du betaler portoen da.

Skrevet

Ble kanskje litt feil det her, men uansett hvilken vogn du skal ha og denne bagen passer den vognen du kjøper, så si i fra:)

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

Vet ikke, men trenger tips selv. Jeg har sett på Phil and Teds (men har ikke sett den på ordentlig), eller en Jane powertwin, eller en fra Peg Perego, men de siste er store og tunge i forhold den første.

det blir 17 måneder mellom mine :)

Dytt dytt..

Skrevet

Vi har også sett på Phil and Teds - det er den "etasjevognen" er det ikke? Det var en veldig liten bag for babyen i den - overhode ikke plass til noen pose oppi ihvertfall- så vi gikk bort ifra den

Skrevet

Det blir ca 11 og en halv måned mellom mine, har kikket på tfk twinner twist og syntes den virker super.

Skrevet

phil &teds vogna har ei som jeg kjenner, og hun er ikke fornøyd.. Hovedgrunnene er at det eldste barnet ikke kan sove i vognen, fodi ryggen ikke kan legges ned, og når hun har begge barna med seg, så er det ikke plass til noen ting i kurven.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...