Gå til innhold

Når begynte DIN morgenkvalme???

Anbefalte innlegg

Skrevet

??? Er bare 5 uker på vei, så har nok ikke merket noe enda...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var hele ni uker på vei og i den gode tro at jeg skulle slippe unna monsteret jeg..småjubla til og med litt...men neida...PANG! og der satt den helt til i uke 24! skal sies at det er temmelig ekstremt og absolutt ikke gjelder majoriteten av oss da..ikke var det bare på morgenen heller:o/

Skrevet

Slapp unna sist. Denne gangen var det hele-døgnet-kvalmen som fikk med til å tisse på pinnen.

Skrevet

mener å huske at den kom rundt uke 6-ish!

og varte til ca 13, 14..

savner den ikke!

Skrevet

Fler?

Skrevet

Kvalmen for meg kom i uke 7,og varte til og med uke 16.... Hender enda jeg spyr på morran..

Skrevet

Jeg er i uke 7,den kom til meg i uke 5. men kaller det ikke morgenkvalme jeg......er kvalm HELE dagen jeg.....slitsomt. Håper den gir seg snart;)

Skrevet

rundt uke 8 kom kvlamen sammen med svimmelhet og bt fall. Kvalmen Varte helt til uke 22, og resten plages jeg enda med.

Skrevet

Fikk aldri morgenkvalme. Nå 9 dager på overtid, skulle gjerne byttet overtiden med morgenkvalme. ;-)

Skrevet

Den har ennå ikke kommet..

Er i uke 15 med nr. 2 nå..

Skrevet

Min begynte ikke i det hele tatt :P

Skrevet

uke 5, varte hele dagen :(

Begynner å gi seg litt nå (er 11+6)

Skrevet

uke 7 ca og noen dager har jeg det fortsatt i 18+6...

Skrevet

kom i uke 6, forsvant i ca uke 14=)

Skrevet

Har hatt døgnet-rundt-kvalme fra uke 3 (!) til uke 10.

Skrevet

jeg vet ikke hvor langt jeg er men trodde det var fra dag 1. det var sånn jeg merket at jeg var gravid. kvalm fra morra til kveld, hadde gitt mye for litt morra kvalme;)

Skrevet

Uke 7. Er 14+5 nå, og venter på at den skal gi seg. Men ser ikke ut til at det blir å skje med det første. Ikke morgenkvalme, men kvalm fra ca kl 14/15 på dagen og utover hele ettermiddagen og kvelden.

Skrevet

Den kom aldri ... jeg er 33 uker på vei og har ikke vært morgenkvalm .. bare full av energi :):)

Så ikke sitt og vent på at du skal bli kvalm bare pga at du er gravid...trodde nemlig det jeg også..men viste seg at jeg tok veldig feil :-))

Skrevet

hehe kom så smått i dag nå, kjent at jeg har vært bilsyk et par ganger for ei stund siden, noe jeg aldrig er til vanlig.

(slutta med pillen 13 juli, ikke hatt mer en 24t mensen, hvis det var mensen, så vet ikke helt hvor langt jeg er på vei)

men sånn småkvalm har jeg vært i hele dag, håper ikke dette tar helt av da......

men tror jeg kanskje kan være 4+0 i dag faktisk, ikke helt sikkert da...

Skrevet

Hadde ikke morgenkvalme, men heledagenkvalme! Kom ikke før i uke 8. (trudde jeg var så heldig at jeg skulle slippe unna, men nei....) Varte til uke 17-18.

Skrevet

min begynte i uke 5-6 å idag er jeg i uke 12....

å jeg håper den gir seg nsart, har sittet inne i 6 uker å spydd å ik fått i meg mat...har gått ned 4-5 kg...

men håper d gir seg snart,er ikke så gale som det var en periode =)

Skrevet

min kvalme begynte i uke 6 og varte til uke 14..men sliter veldig at jeg brekker meg flere ganger pr dag og jeg er i uke 28 nå :(

Skrevet

tja... kom veldig gradvis. Merka det først i veke 3 (ei veke før positiv test) og no er eg 9 veker på veg, og vil helst jobbe heime når eg kan. Er litt bedre å få brekke seg i fred heime, enn på kontoret....

Skrevet

Jeg testa positivt da jeg var 5 uker på vei. Kvalmen kom kun et par dager etter og varte til jeg var ca 13 uker på vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...