Gå til innhold

Og der var alle symptomene borte.


Anbefalte innlegg

Skrevet

..kvalmen og trettheten.. jeg husker jeg fikk den samme følelsen forrige gang jeg gikk gravid og symptomene forsvant: Det kan hende jeg innbiler meg alt sammen? Kanskje jeg ikke er gravid allikevel?

 

Skal på UL på torsdag, så da får jeg forhåpentligvis se noe der inne;-)

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine har også forsvunnet nå, og det er så deilig!

 

Du er nok gravid for det :)

Skrevet

Ja man bør jo bare være glad til egentlig!

Skrevet

Snart begynner det nok på igjen, med kynnere og spark:)

Men det er litt rart på begynnelsen av 2.trimester, før magen blir stor og babyen sparker, for da er man i en sånn periode der man bare ser litt småfeit ut, og egentlig ikke kjenner seg spesielt gravid, bare litt luftig i magen :)

Skrevet

Litt deilig også da, at man får en liten pause før det hele tar av igjen :)

 

Skrevet

Åhh!!! Er det ikke deilig da? Mine forsvannt på torsdag :o)

Endeli kan jeg være meg igjen! Bare venter på at magen begynner å vokse nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...