Tigerlily -har jente&gutt Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 ..kvalmen og trettheten.. jeg husker jeg fikk den samme følelsen forrige gang jeg gikk gravid og symptomene forsvant: Det kan hende jeg innbiler meg alt sammen? Kanskje jeg ikke er gravid allikevel? Skal på UL på torsdag, så da får jeg forhåpentligvis se noe der inne;-)
Gjest Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Mine har også forsvunnet nå, og det er så deilig! Du er nok gravid for det
Tigerlily -har jente&gutt Skrevet 1. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2007 Ja man bør jo bare være glad til egentlig!
Erisa* Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Snart begynner det nok på igjen, med kynnere og spark:) Men det er litt rart på begynnelsen av 2.trimester, før magen blir stor og babyen sparker, for da er man i en sånn periode der man bare ser litt småfeit ut, og egentlig ikke kjenner seg spesielt gravid, bare litt luftig i magen
Galskapens overhode Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Litt deilig også da, at man får en liten pause før det hele tar av igjen
~Mita~ Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 Åhh!!! Er det ikke deilig da? Mine forsvannt på torsdag ) Endeli kan jeg være meg igjen! Bare venter på at magen begynner å vokse nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå