Bananas m 1 barn + en i magen Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Har lett og lett, finner ikke nor fint:-(
lille je Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Har sett søte både på cubus og lindex. Beige, og limegrønt. Og ja, Exit!
Gjest Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Skogstad sine softshell jakker er vel vindtette og også noe vannmotstandig. De finnes fra str 80 har jeg sett. Vi kjøpte en i str 92 til knerten i vår, fordi jeg "måtte" ha den, den var så fin, var litt stor da, men kan fint bruke den nå. Nå er han 14 mnd. Han er helt gjennomsnittlig i str.
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Så noen tøffe på H&M når jeg var der idag:)
Mama,sunshine-kid og lillesøs Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Polarn og pyret! Fantastisk med tilhørende fleece- jakke som faktisk gjør at jakka kan brukes selv i minus grader! Gode i str.Anbefales!
børdi Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 anbefaler skogstad sine softshell,,, Begge ungene mine er utstyrt med en sånn,:-) samme med meg og gubben, bare vi har bergans,,, beste jakka ever...;_)
Bananas m 1 barn + en i magen Skrevet 1. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. september 2007 Har kikket i alle disse butikkene, utenom exit.. mange av jakkene var så tykke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå