NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Jenta mi har vært en sovebaby siden hun ble født og det bare fortsetter. Sunn og veldig aktiv som våken, kjempefornøyd og alltid blid. Men sover ennå 3-4t på dagen, vil helst sove kl18 på kvelden og sover gjerne til 8 dagen etter. Har begynt å drøye kvelden til kl 19 nå da for ellers så føler vi at vi knapt ser henne siden vi begge er i full 8-16 jobb. Bekymrer meg ikke så mye siden hun er frisk og rask ellers, ville bare høre om det er fler som har det sånn?
Meg og bøllegutta!! Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Da gutten min var mellom 12 og 18 mnd kunne han sove 3 timer på dagtid. En laang lur,ikke fordelt på flere liksom....Han la seg kl 20 og sto opp alt fra 6 til 8...... Nå er han 2 1/2 og har slutta med lur : )
Babykilo Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Å, det hørtes deilig ut... Med så sene morgener altså. Her sover han max en time på dagen, legger seg ca 19 og står opp 6, har stort sett en våkenperiode på natta. Hilsen mor med røde, smale øyne... :-) Han er 15 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå