Koala *g07* Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Jeg har lyst å starte med litt scrapping, og har sett litt på diverse utstyr man kan få tak i. Så det var en tråd om qk-tang her tidligere. Hvordan fungerer denne tanga egentlig? Må man ha spesielle alfabeter til den, eller er det slik at man kan bruke ark som man lager bokstaver selv? Kan ikke noe om dette her, helt nytt for meg, så tenkte at jeg kunne prøve å få noen svar her.
3b@rnsmor-30* Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 man kjøper små plater med mønster eller bokstaver og legger inni denne maskinen sammen med et ark. og når man klemmer den sammen kommer figurene og bokstavene ut av arket. altså de løsner.. jeg har en sånn og bruker den ganske mye. veldig kjekt! jeg har ikke noe alfabet, men flere andre figurer. jeg scrapper ikke, men lager mye kort.
Gjest Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 når jeg startet scrapping, tenkte jeg at det ikke var nødvendig med tanga... kjøpte istedet klistremerker, samt stempelinspirerte alfabeter...ble etterhvert ganske dyrt. anbefaler å investere i tanga..er en engangssum, men verdt det:-) flere steder får du med alfabet for 800 kr.. ganske grei deal, for alfabetene alene er svinedyre... ebay.com gjør også mulighet for varp:-) både alfabeter og tenger
rødhette* Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Du får tanga med alfabet til under 700 kr i de fleste butikkene nå Ellers er det mange som selger brukt på scrapping.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå