håper på fulltreff Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Er det flere her som føler at de ikke har nok å gi til eldstemann? Jeg venter nr to om to mnd, og har et litt tungt svangerskap. Håper så inderlig at det blir bedre når den nye kommer... Har noen noen oppmuntrende ord til en hormonell mamma?
Glede! Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Jeg hadde og et tungt og vanskelig svangerskap. Klarte derfor ikke å gjøre så mye med storesøster. Og ja, jeg strakk ikke til. Men, det gjorde pappaen og storesøster hadde det bra, fikk det hun trengte og alt det der. Selvom ikke jeg fikk være med på så mye som jeg hadde ønsket. Men, nå etter at lillebror kom ut av magen ble alt så mye bedre. Føler at jeg strekker til i forhold til begge barna nå. Mye lettvinnere å ha to barn utenfor magen enn å ha en inni og en utenfor! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Jeg var veldig stor og sliten når jeg gikk gravid med nr to og han jeg hadde fra før gikk ikke enda så han ble bært rundt om kring.. KJEMPE slitsomt, jeg ble veldig positivt overaska over hvor deilig dte var å ha fått babyen ut!! for nybakte babyer ligger jo bare å sover... Syns det var så enkelt med baby.. rart for jeg syns jo det var sååå slitsomt med baby når jeg bare hadde en.. hehe du blir nok så sliten når du går gravid at det liksom blir en lettelse når du faktisk orker å gå over stue gulvet uten en kvile pause :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå