Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker det var en diskusjon her for litt siden ang å sove i samme seng som barnet. Da var det noen som snakket om at det finnes en slags liten madrass av noe slag som ungen kan ligge på, med noen opphøyninger rundt. Noen som vet hva dette er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Det er noe som heter ammemadrass. Den har opphøyninger rundt som kan brettes ned. Den suger også til seg gulp o.l og kan vaskes. jeg skal bruke min som sengeforkorter i sprinkelsengen til å begynne med. tenkte også at jeg skulle ta den med på sykehuset sånn at når vi kommer hjem har den kjente lukter. Også super på den måten at når man skal amme om natten så slipper man å legge ungen tilbake i kald seng, men løfter opp hele madrassen og knepper ned sidene mens man ammer.

Skrevet

Hørtes smart ut... kor en får tak i det?

Skrevet

DRYkid ammemadrass kan du få kjøpt bla på www.alexi.no. Jeg har tenkt å prøve det med nr 2 hvis denne babyen er like lite interessert i å sove i egen seng som nr 1 var.

Skrevet

KJøpte min på Fru Lyng. Fåes også på babyshop

Skrevet

Det høres jo helt genialt ut. Er det noen flere som har erfaringer som de kan dele?

Skrevet

Er det den samme som de selger på alexi eller finnes det flere typer? Er det andre som har erfaring med ammemadrass? Takk for svar : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...