LitenIda Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Hvilken størrelsen kjøper dere i amme-bh? Den som passer nå, eller kjøper dere en i større str i tilfelle? En vet jo ikke hvor stor en blir når melka kommer for fullt..... Takk for alle svar
dobbel glede Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Jeg bruker D til vanlig og kjøpte amme bh i E. Dama på butikken sa at den kom til å bli fullt ut når melka kom. Den er jo mere praktisk formet så den er veldig behagelig på Mine pupper har ikke vokst særlig i str, så håper det ikke blir behov for mere enn en str opp da... Kjøpte forresten i merket triumf:)
LitenIda Skrevet 1. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2007 takk for svar Får ta meg en runde og kikke litt.
Gjest Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Mine har ikke vokst noe særlig..kjøpte så en cup opp men samme vidden som ellers...ha ha ha prøvde amme bh'n her om kvelden og ja jeg skjønner hvorfor de anbafaler 2 cup'er opp. Så jeg må ut å kjøpe det...
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Jeg bruker vanligvis 75 D, -nå er jeg oppe i 75 G!!! Og jeg har enda ikke født! Håper inderlig at de ikke vokser mer. Synes de er store og tunge, og får mye vondt i skuldrene av de. Derfor går jeg også litt uten bh, men da blir jeg etterhvert sliten i magen, for da kommer trykket på øverste del av bollemagen i stedet...
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 mine pupper har ikke vokst noe, bruker fortsatt 75c. kjøpte amme bh i 80d så får vi se om det blir stort nok:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå