Gå til innhold

Gravid= mere snørr??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høres litt dumt ut dette her, jeg vet, hehe.

Men jeg har fått så mye snørr etter at jeg ble gravid.

Må kjenne etter hele tiden, for titt og ofte henger det en liten dråpe der...!

Æsj, det er ikke noe særlig...

Er det tilfeldig, eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke opplevd det, men jeg nyser veldig mye mye mer enn hva jeg gjorde før jeg ble gravid. Nyser sikkert opp til 10 ganger pr dag. Og det er ikke allergi heller.

Skrevet

Jeg er gravid med nr 2 og 3, og det stemmer helt klart det du sier med mere snørr når man er gravid. Jeg hadde det sist og har det nå også:-)

Skrevet

En relativ vannlig "plage" når du er gravid er at slimhinnene påvirkes. Noen får masse utflod og andre får konstant snørr og tett nese. Jeg har ikke sådan snørr, men ofte tett nese og også neseblod innimellom.

Skrevet

hehe...jeg vet ikke med snørr, men siden jeg ble gravid, er nå i uke 21, så har jeg nyset borimot 10 ganger om dagen hver dag! ikke forkjølet eller allergi! merkelige kroppen!

Skrevet

Jeg har fått noen komiske og ekle "bonuser" i form av kroppsfunksjoner etter at jeg ble gravid. Jeg er tett i nesa hele tida, jeg har en helt annen type utflod enn normalt, jeg må tisse ca hvert 30. minutt og jeg promper dagen lang. Dessuten tror jeg nesten at det har dukket opp en liten hemoride. Jadda, føler meg skikkelig digg for tida! Samboeren min er heldigvis en veldig lite prippen fyr og ser ut til å takle dette bra:)

Signerer med anonym fordi dette er litt flaut.

Skrevet

Har vore heldig så langt denne gongen. Med dei to andre var eg veldig plaga med bihulene medan eg gjekk gravid og det syntest eg var så rart sidan alle rundt meg sa at immunforsvaret var på topp når ein går gravid. Stemmer i allefall ikkje på meg, for eg har vore mykje meir sjuk då enn til vanleg. Bank i bordet for at det kansje blir betre denne gongen, men med haust og vinter i anmarsj er eg ikkje direkte optimistisk;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...