Gå til innhold

Trenger litt motivasjon...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd å bli gravid siden juni-06. Altså godt over et år. Jeg har regelmessig menstrasjon, mannens sæd er normal.. men blir ikke gravid. Blodprøver jeg har tatt er visst også normale. Jeg har ikke cyster på eggstokkene.. så har vel ikke pco heller.. Jeg har kraftig hårvekst og kviser da. Kan dette være årsaken?

Begynner å bli så lei av å prøve.. Virker som at alle rundt meg blir gravide om dagen, bare ikke jeg.

Noen som har noen råd og litt motivasjon å gi meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde at kraftig hårvekst og kviser var noen av symptomene på psos..men er jo ikke doktor da men..Har du blitt unersøkt for psos?

Skrevet

Jeg har regelmessig mens og når jeg tok innvendig UL så ble det ikke nevnt noen cyster. Så har vel ikke pcos.. tror jeg..

Skrevet

Min søster har psos og hun har feks kraftig hårvekst og plaget med kviser...men for all del så trenger jo ikke du ha det:-)) Men hvis du tenker endel på dette så hadde jeg kontaktet gynekolog..?

Skrevet

Ja, har vært inne på tanken. Pcos er jo manglende el, og jeg har jo regelmessig mens hver 28 dag. Så det betyr vel at jeg har regelmessig el? ?

Jeg bør vel få meg en skikkelig utredning

Skrevet

Sånn som jeg forstår på min søster er at hun har masse egg men di modnes ikke (hardt skall på dem)..Så jeg vet at om hun har planer om å bli gravid så kan hun kanskje trenge litt hjelp slik at eggene modnes...men det skulle visst ikke være noe probl å bli gravid-bare at hun trenger litt hjelp kanskje:-)) Masse lykke til jaffal-det ordner seg til slutt skal du se:-))

Skrevet

Takk:-) Kanskje pergotime gjør eggene mer modne? Har din søster regelmessig menstrasjon?

Skrevet

Ja jeg tror det-er litt usikker men...jeg vet at hun blør lite og i få dager..

Skrevet

Jeg blør også ganske lite- En dag med ganske mye og 3-4 dager med lite.. Takk for svar:-)

Skrevet

Gå å få sjekket deg for hvis det er psos så er der hjelp å få:-)) lykke til

Skrevet

du trenger ikke ha el selv om du har regelmessig mens... desverre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...